کد خبر ۱۲۰۳۷۸ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۲

«سردار شریف» در راهپیمایی مردم قم سخنرانی می کند

«سردار شریف» سخنگوی سپاه و رییس ستاد انتفاضه و قدس در جمع راهپیمایان قم در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر حضرت معصومه(س) سخنرانی می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، راهپیمایی مردم ولایتمدار و انقلابی قم در راستای حمایت از کودکان مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی روز شنبه ۲۷ آبان ماه از ساعت ۱۵ برگزار می شود.

این راهپیمایی از ساعت ۱۵ در میدان فلسطین واقع در جنب مصلای قدس و از مسیر میدان جانبازان، خیابان شهدا و خیابان ارم به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می شود.

در ادامه، راهپیمایان در صحن امام رضا (ع) حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) تجمع خواهند کرد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگوی سپاه و رییس ستاد انتفاضه و قدس در این اجتماع سخنرانی می کند.

تجمع و راهپیمایی مردم شریف و انقلابی شهرهای استان در حمایت از کودکان مظلوم غزه نیز به شرح زیر است.

تجمع شهر سلفچگان از ساعت ۱۱ شنبه ۲۷ آبان ساعت ۱۱ صبح در دبیرستان پسرانه شهید ابراهیمیان و راهپیمایی شهرستان جعفرآباد ساعت ۱۵ در شهر جعفریه، میدان شهید عباس دوران (بهداری) به طرف گلزار شهدا برگزار می شود.

راهپیمایی در شهرستان کهک نیز روز شنبه ۲۷ آبان پس از نماز ظهر و عصر در شهر کهک کهک، از مسجد جامع به سمت گلزار شهدا، راهپیمایی شهر خلجستان نیز پس از نماز ظهر و عصر از مسجد صاحب الزمان (عج) دستجرد به سمت میدان شهید سعید رضازینلی و راهپیمایی شهر قنوات نیز از بلوار حضرت ولیعصر (عج) به سمت مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار خواهد شد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com