کد خبر ۱۲۱۴۰۸ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۵

نامزدهای انتخاباتی مجمع یاوران انقلاب اسلامی مشخص شدند

مجمع یاوران انقلاب اسلامی استان قم در اطلاعیه‌ای نامزدهای انتخاباتی خود برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، متن اطلاعیه دبیرخانه این مجمع به شرح  زیر است:

بسمه تعالی
امام خامنه ای: خدمت به قم فقط خدمت به یک شهر نیست؛ خدمت به آبروی جمهوری اسلامی است.

به استحضار مردم شریف استان قم می رساند پس از بررسی برنامه ها و سوابق نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی قم و مصاحبه‌های انجام شده در این مجمع  و مشورت با جمعی از مدرسین محترم حوزه علمیه قم و اساتید دانشگاه ، با رای قاطع اعضای شورای مرکزی این مجمع ، نامزدهای انتخاباتی زیرحائز اکثریت آراء شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری
حجت الاسلام والمسلمین سعید عبداللهی
جناب آقای حاج حسن مالکی نژاد

امید است توانسته باشیم وظیفه ی خود را در قبال ملت شهیدپرور قم ، به خوبی انجام داده و با بررسی و سنجش دقیق نامزدها در این دوره که طیفی از بزرگان باسابقه سیاست ورزی و مدیریتی  و جوانان با انگیزه ، متخصص و انقلابی ، خود را در معرض انتخاب قرار داده اند ، با کشف بهترین گزینه ها از میان جمع زیادی از کاندیداهای اندیشمند و انقلابی، دین خود را به مردم قم و همرزمان شهیدمان ادا کرده باشیم.

وظیفه ملی و دینی همه ما حکم‌ می کند  در اجرای منویات مقام معظم رهبری در برگزاری انتخاباتی رقابتی ، با مشارکت حداکثری مردم ولایت مدار قم ، خواسته و تحریکات دشمنان را که به دنبال انتخاباتی سرد و با مشارکت پایین است، با شکست مواجه کنیم

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com