کد خبر ۱۲۱۴۳۶ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۶
اختصاصی قم‌نا/

حضور گسترده مردم قم در چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

قم در چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور پر شور خود در خیابان‌های شهر قم، با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) تجدید پیمان کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، شهروندان قمی در چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور پر شور خود در خیابان‌های شهر قم، با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) تجدید پیمان کردند.

این مراسم حماسی از ساعت 9 صبح امروز 22 بهمن از نقاط مختلف شهر قم آغاز شد و شهروندان قمی از نقاط تعیین شده در محله‌های مختلف شهر قم به سمت مسیر اصلی راهپیمایی _میدان جانبازان به سمت حرم حضرت معصومه(س) و میدان آستانه_ حرکت کردند.

مردم قم در طول حرکت در مسیر راهپیمایی 22 بهمن امسال، با سر دادن شعارهای «الله‌اکبر»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» نمایشی از اتحاد و وفاداری به نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند.

همچنین «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «ما پیروان حیدریم، فداییان رهبریم»، از دیگر شعارهای مردم انقلابی قم در راهپیمایی حماسی امروز بود.

همچنین پلاکاردها و دست نوشته‌های جالب شهروندان قمی، همه ساله از دیگر صحنه‌های دیدنی راهپیمایی 22 بهمن در شهر قم بوده است. در فیلم زیر تعدادی از بانوان بسیجی با در دست گرفتن پلاکاردهایی، به معرفی برخی دستاوردهای جمهوری اسلامی و رشد جایگاه زنان در عمر 45 ساله انقلاب اسلامی پرداختند.

از دیگر نکات حائز اهمیت این راهپیمایی که از قاب دوربین خبرنگاران و عکاسان قمی جا نمانده است؛ حضور پرشور دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌هایی است که این بار به صورت مستقل در دسته‌هایی جدا والدین خود در راهپیمایی شرکت داشتند.

جمعی از طلاب آفریقایی مقیم قم نیز، انقلاب اسلامی ایران را انقلابی فرا قاره‌ای و جهانی دانستند كه خاص كشور ایران نیست و با حضور در راهپیمایی نشان دادند که پیام آزادی‌خواهانه و موج اسلام‌خواهی انقلاب اسلامی همه جهان از جمله آفریقا را متاثر كرده است.

همچنین راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن با شرکت اهالی ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان‌های کهک و جعفریه و بخش‌های دستجرد، سلفچگان و قنوات از توابع استان قم برگزار شد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com