کد خبر ۱۲۲۸۵۳ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۳
معاون اجرایی رئیس جمهور:

تاکید رییس جمهور بر تکمیل مونوریل و فرودگاه قم

منصوری با بیان اینکه رئیس جمهور تاکید ویژه‌ای بر تکمیل پروژه مونوریل و همچنین احداث فرودگاه استان قم دارد، تصریح کرد: اجرایی شدن این دو پروژه در استان قم جزو اولویت‌های دولت محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه در جلسه بررسی موانع دو پروژه مهم مونوریل و احداث فرودگاه در استان قم، اظهار کرد: رئیس جمهور تاکید ویژه‌ای بر تکمیل پروژه مونوریل و همچنین احداث فرودگاه استان قم دارد.

وی با بیان اینکه اجرایی شدن این دو پروژه در استان قم جزو اولویت‌های دولت محسوب می‌شود، تصریح کرد: با توجه به تاکید شخص رئیس جمهور، نیاز است زمان اجرایی‌شدن آن‌ها تا دو یا سه ماه آینده تعیین تکلیف و نهایی شود.

شایان ذکر است این جلسه با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار قم، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، شهردار قم و نمایندگانی از وزارتخانه‌های نفت، راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

اجرای طرح مونوریل قم از سال ۱۳۸۹ در بستر رودخانه قمرود شهر قم آغاز شد که مرحله نخست این طرح از پارک‌سوار شمالی تا مصلای قدس است و در طول مسیر ۶.۸ کیلومتری مرحله نخست طرح مونوریل قم، هشت ایستگاه در نظر گرفته شده‌است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com