کد خبر ۱۲۳۲۶۲ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۴
اختصاصی قم‌نا/

نمک‌نشناسی برخی مدیران شهری در قبال کمک‌های دولت به قم

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم در حالی مدعی شده است که وزارتخانه‌ها در اجرای مصوبات سفر رئیس‌جمهور به قم کم‌کاری کرده‌اند که دولت در خصوص تکمیل پروژه‌های شهری اعتبارات خوبی را اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم در حالی مدعی شده است که وزارتخانه‌ها در اجرای مصوبات سفر رئیس‌جمهور به قم کم‌کاری کرده‌اند که دولت در خصوص تکمیل پروژه‌های شهری مثل فاز پنج عمار یاسر، پارکینگ شرقی حرم مطهر، پروژه چهل اختران، دروازه ری و ... اعتبارات خوبی را اختصاص داده است.

این سخنان غیرمنصفانه از سوی مجید متین‌فر در شرایطی صورت می‌گیرد که بسیاری از گره‌های کور قم _که دولت‌های پیشین از باز کردن آن، ناتوان بودند_ توسط دولت سیزدهم به نفع مردم قم باز شد.

یکی از این گره‌ها ریل‌های متروکه و بلااستفاده‌ای بود که از وسط شهر می‌گذشت که جمع‌آوری آن پس از سال‌ها فراز و نشیب با دستور مستقیم رییس‌ دولت سیزدهم انجام شد و زمین‌های آن در اختیار مدیریت شهری قم قرار گرفت.

اما پس از جمع‌آوری ریل‌ها، این طرح به باد فراموشی سپرده شد و هم‌اکنون خاک باقیمانده از آن موجب اذیت و آزار شهروندان شده و وجهه زشتی از مدیریت شهری را در معرض دید عموم گذاشته است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com