کد خبر ۱۲۳۳۱۰ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۴

جشن بزرگ محفلی‌ها با حضور ۲۰ مهمان ویژه درجوار حضرت معصومه (س)

جشن و محفل قرآنی ستاره ها» به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) در میدان آستانه قم برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر مراسم جشن محفل قرآنی ستاره ها به میزبانی شهر مقدس قم به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.
این مراسم با اجرای «رسالت بوذری» روز جمعه (۲۱ اردیبهشت) از ساعت ۱۶ در میدان آستانه شهر قم در جوار بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

قرائت آیاتی از کلام الله مجید، گفت وگوی قرآنی، پخش سرودهای مذهبی و شعرخوانی جمعی و نوای مداحان اهل بیت (ع) بخش هایی از آیین جشن ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر است.

در جشن محفل قرآنی ستاره‌ها استاد «حامد شاکرنژاد» و استاد «احمد ابوالقاسمی» به قرائت آیاتی از قرآن کریم و حاج «حسین طاهری» در مقام والای حضرت معصومه (س) به مدیحه سرایی می پردازند.

اجرای برنامه قرآنی با حضور عوامل و میزبانان برنامه‌ «محفل»، شعر خوانی «صابر خراسانی»، «مجید تال» و اجرای کلیپ دخترانه حاج عبدالرضا هلالی از دیگر برنامه های این جشن است.

حجت‌الاسلام سید محمد حسین طباطبایی و کوثر عاصم آبادی از حافظان کل قرآن کریم، عارفه داداش زاده قاری چهارساله و فاطمه تسنیم اخدی قاری پنج ساله، دختر شهید حسن طهرانی مقدم و فائضه غفارحدادی نویسنده کتاب مردی با آرزوهای بزرگ از دیگر مهمانان این جشن هستند.

اول ذی القعده (۲۱ اردیبهشت) سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) در تقویم ایران به نام روز تکریم دختران نامگذاری شده و از این روز تا دهم ذی القعده (۳۱ اردیبهشت) میلاد امام رضا(ع) دهه کرامت نام نهاده شده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com