کد خبر ۲۴۲۸۹ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۲۹
مسئول بسیج سازندگی سپاه استان قم خبر داد:

آغاز اعزام گروه های جهادی نوروزی از استان قم

مسئول بسیج سازندگی سپاه علی ابن ابی طالب(ع) قم از اعزام بسیجیان در قالب گروه های جهادی نوروزی از استان قم به مناطق محروم کشور خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سید حسین فرهادی در گفتگو با خبرنگاران در قم بیان داشت: گروه های جهادی قم در ایام نوروز در استان قم اقدام به فعالیت می کنند ضمن این که گروه هایی نیز از قم به مناطق محروم استان های کرمان خوزستان و فارس نیز اعزام خواهند شد.
وی در ادامه گفت: تشکیل بسیج سازندگی در مجموعه سپاه به تاکید رهبرمعظم انقلاب برای حمایت و پشتیبانی از اقدامات خودجوش بسیجیان در عرصه سازندگی بود.
فرهادی افزود: اعضای بسیج سازندگی در عرصه های مختلف عمرانی، اشتغالزایی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی در مناطق محروم اقدام به خدمت رسانی به محرومان می کنند و فلسفه وجودی بسیج سازندگی خدمت رسانی به محرومان و انجام محرومیت زدایی و رضایت مندی آحاد جامعه است.
وی ابراز داشت: در پی تشدید تحریم ها این گونه اقدامات جهادی می تواند نقطه مقابل تحرکات دشمن باشد که می خواهد نارضایتی درونی در کشور ایجاد کند اما تا زمانی که مردم پشتیبان نظام باشند دشمن کاری از پیش نخواهد برد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه استان قم گفت: گروه های جهادی با حضور در مناطق محروم نسبت به خدمت رسانی و محرومیت زدایی اقدام می کنند و در اقشار مختلف بسیج این امکان وجود دارد که از طیف های مختلف مردم در امر خدمت رسانی به محرومان شرکت می کنند.
وی اظهار داشت: دانشجویان، طلاب، دانش آموزان، پزشکان و سایر اقشار حضوری فعال در گروه های جهادی دارند و بیش از پنج هزار نفر در سال جاری در این اردوها شرکت کرده و به خدمات رسانی مشغول بودند.
 

فرهادی در پایان با اعلام اینکه این جهادگران اقدامات موثری در زمینه اشتغالزایی و محقق کردن اقتصاد مقاومتی انجام خواهند داد افزود: اعزامها از 22 اسفند ماه شروع شده و تا 5 فروردین ماه ادامه خواهد داشت و 13 فروردین پایان فعالیت این عزیزان خواهد بود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com