کد خبر ۲۴۹۵۴ انتشار : ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۱
سرپرست تیم فوتبال صبای قم :

پیروز قربانی و قاسم اکبری دیدار برابر سایپا را از دست دادند

سرپرست تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه صبا در بازی امروز برابر سایپا به دنبال برد است، گفت: پیروز قربانی و قاسم اکبری دیدار برابر سایپا را از دست دادند.

به گزارش قم نا ، علی حیات‌پور اظهار داشت: تیم فوتبال صبای قم امروز در ورزشگاه انقلاب کرج به دیدار سایپای البرز می‌رود و با توجه به انگیزه خوبی که بازیکنان صبا دارند، امیدواری زیادی به کسب پیروزی داریم.

وی افزود: آخرین تمرین صبا پیش از رویارویی با سایپا روز گذشته در ورزشگاه راه آهن تهران برگزار شد و بازیکنان صبا زیر نظر کادر فنی تمرین شادابی را پشت سر گذاشتند.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: در تمرین اخیر صبا در تهران، تمرینات سرعتی و گروهی زیر نظر مهدی تارتار و سایر مربیان کادر فنی برگزار شد و سپس مهدی تارتار در نشست خبری در هیئت فوتبال استان البرز شرکت کرد.

حیات‌پور بیان کرد: صبا در این مسابقه 2 بازیکن غایب دارد که هر 2 مصدوم هستند چنان که قاسم اکبری بار دیگر در تمرینات صبا آسیب دیده و نمی‌تواند تیمش را برابر سایپا همراهی کند در حالی که این بازیکن به تازگی از بند مصدومیت‌‌‌ رها شده بود امابار دیگر در تمرینات صبا مصدوم شد.

وی عنوان کرد: پیروز قربانی مدافع تیم فوتبال صبا نیز که پس از مصاحبه علیه باشگاه محروم و سپس در کمیته انضباطی باشگاه صبا بخشیده شد به دلیل آسیب دیدگی به این بازی نمی‌رسد و از بازی با پیکان به ترکیب صبا باز می‌گردد.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: صبا در بازی امروز برابر نارنجی پوشان سایپا محرومی ندارد اما جلال علیمحمدی، روزبه چشمی، سعید مهدی‌پور، محمد امین آرام طبع، مسعود حق جو، هادی شکوری و وحید علی آبادی بازیکنانی هستند که همگی از مهره‌های اصلی صبا به شمار می‌روند و در صورت دریافت اخطار در بازی امروز، مسابقه بعدی برابر پیکان تهران را از دست می‌دهند.

حیات‌پور خاطرنشان کرد: دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و سایپای البرز از هفته بیست و پنجم لیگ بر‌تر فوتبال از ساعت 17 و 30 امروز در کرج برگزار می‌شود.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com