کد خبر ۲۵۳۵۸ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۳
در هفته نخست از دور برگشت رخ داد

اقتدار و صدرنشینی آذرخودرو نوین قم در راه قهرمانی سوپر لیگ کاراته

تیم کاراته آذرخودرو نوین قم با تثبیت صدرنشینی خود در پایان هفته نخست از دور برگشت سوپر لیگ ایران گام بلندی برای قهرمانی در این رقابت‌ها برداشت.

به گزارش قم نا ، نخستین هفته از دیدارهای نیم فصل دوم پیکارهای سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور در سایه حاشیه‌هایی که اطراف تیم کاراته آذرخودرو نوین قم قرار داشت، برای شاگردان غلامرضا دباغیان هفته‌ای خوب بود و آذرخودرو نوین قم همچنان صدرنشین ماند.

تیم کاراته آذرخودرو نوین قم در آغاز دور برگشت مسابقات سوپر لیگ کاراته مردان باشگاه‌های کشور برای تثبیت صدرنشینی خود به مصاف حریفان رفت و با کسب 2 پیروزی با ارزش توانست روند رو به رشد خود را حفظ کرده و گام بلندی برای قهرمانی بردارد.

نماینده کاراته استان قم در نیم‌فصل نخست سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور نتایج بسیار خوبی کسب کرده است و اکنون با توجه به اختلاف امتیازی زیادی که با جدی‌ترین رقیب خود یعنی دانشگاه آزاد اسلامی تهران دارد، امیدوار است که همین روند را ادامه داده و به مقام قهرمانی این مسابقات نائل شود.

رقابت‌های دور برگشت سوپر کاراته باشگاه‌های کشور به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران به انجام رسید و طی آن شاگردان غلامرضا دباغیان در تیم آذرخودرو نوین قم در 2 دیدار حساس به مصاف تیم‌های شهید ستاری قرچک و آوای رزم تهران رفتند.

تیم کاراته آذرخودرو نوین قم برابر حریفان خود قرار گرفت که در هفته‌های اخیر شایعات و خبرهای مختلفی مبنی بر احتمال کناره گیری این تیم از مسابقات این فصل سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور به دلیل مواجهه با مشکلات مالی به گوش می‌رسید اما این اتفاق رخ نداد.

از سوی دیگر با توجه به قهرمانی در نیم فصل، انتظارات از این تیم بالا رفته و همگان از نماینده کاراته قم انتظار کسب مقام قهرمانی در دومین سال حضورش در سوپر لیگ کشور را دارند که البته آذرخودرو نوین قم با توجه به عملکرد موفق خود در شروع دور برگشت تا حدی به قهرمانی نزدیک شد.

شاگردان غلامرضا دباغیان در فصل قبل مسابقات سوپر لیگ کاراته کشور در رقابتی تنگاتنگ با تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران به مقام نایب قهرمانی رسیدند اما در نیم‌فصل نخست لیگ امسال این تیم را شکست دادند و باخت ناباورانه دانشگاه آزاد برابر تیم مناطق نفت خیز جنوب خیال نماینده قم را برای ادامه بازی‌های این فصل نیز راحت‌تر از قبل کرده است.

تیم کاراته آذرخودرو نوین قم در نخستین مسابقه خود از دور برگشت فصل جاری پیکارهای سوپر لیگ کاراته مردان باشگاه‌های کشور برابر تیم آوای رزم تهران قرار گرفت و توانست این تیم را با حساب 26 بر صفر شکست بدهد، ضمن اینکه همین نتیجه را مقابل تیم شهید ستاری قرچک به دست آورد تا با کسب 33 امتیاز و فاصله‌ای زیاد با تیم‌های دوم و سوم جدول در صدر رده‌بندی جایگاه خود را محفوظ نگه دارد.

منبع : فارس 

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com