کد خبر ۲۵۴۰۲ انتشار : ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۱
بانوان فوتسالیست قم

بقای بانوان فوتسالیست قم در لیگ دسته یک کشور به خطر افتاد

باقی ماندن تیم فوتسال بانوان هیئت قم در مسابقات فصل جاری لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور با توجه به نتایج اخیر این تیم به خطر افتاد.

به گزارش قم نا به نقل از فارس،تیم فوتسال بانوان قم با حمایت‌های مادی و معنوی هیئت فوتبال استان قم و بدون برخورداری از حامی مالی راهی رقابت‌های مرحله گروهی لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در فصل 94 – 93 شده است.

این تیم در فصل زمستان براساس زمان‌بندی فدراسیون فوتبال، دیدارهای خود در دور رفت مرحله مقدماتی لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور را پشت سر گذاشت؛ در حالی که در جدال با حریفان نتوانست آنچنان که باید و شاید موفق عمل کند.

تیم هیئت قم در مسابقات فصل 94 – 93 لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه‌‌های کشور بعد از اینکه در دور رفت مرحله گروهی این دوره عملکرد چندان خوبی از خود بر جای نگذاشت امیدوار به جبران نتایج ضعیف خود، در دور برگشت به میزبانی آمل به میدان رفت، اما باز هم خوب کار نکرده است.

تیم فوتسال بانوان هیئت قم چند بازیکن جدید به خدمت گرفته است تا بتواند حداقل جایگاه خود را در لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاهی کشور حفظ کند، زیرا این تیم در حال حاضر هیچ شانسی برای صعود به مرحله نهایی ندارد و فقط به دنبال بقا در لیگ است.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته بانوان فدراسیون فوتبال، تیم فوتسال بانوان هیئت قم از روز بیست و هفتم فروردین‌ماه در شروع بازی‌های دور برگشت فصل جاری لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در گروه نخست مشغول رقابت با حریفان خود است.

این در شرایطی است که میزبانی این مرحله را تیم بانوان آمل بر عهده دارد و نماینده فوتسال قم که برای نخستین‌بار در لیگ دسته یک بانوان کشور حضور یافته بعد از نتایج ضعیف کسب شده در دور رفت مرحله گروهی، با انگیزه به میدان رفته و حتی موفق به شکست تیم میزبان یعنی هیئت آمل نیز شده است.

البته نماینده فوتسال قم برای حضور در لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور از نظر مالی نیز با مشکلات و محدودیت‌هایی مواجه است و بدون اینکه از حمایت مالی برخوردار باشد به رقابت با حریفان اعزام شده پرداخت به گونه‌ای که حتی برای رفتن به شهر محل برگزاری مسابقات مشکل مالی داشته است.

کادر فنی تیم فوتسال بانوان به منظور تقویت این تیم برای حضور در دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور سه بازیکن جدید نیز به این تیم اضافه کرده و امیدوار است با حضور زهرا قربانی، حدیثه قره‌بیگلو و شهناز جعفری عملکرد بهتری داشته باشد.

نماینده فوتسال قم در روز سوم از مرحله برگشت مقدماتی این بازی‌ها برابر تیم فوتسال بانوان هیئت یاسوج به میدان رفت و در حالی که انگیزه زیادی برای کسب پیروزی داشت با حساب پنج بر سه باخت تا به این ترتیب با توجه به وضعیت جدول رده‌بندی کار سختی برای بقا در لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور داشته باشد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com