کد خبر ۲۵۴۷۲ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۹
سرپرست سازمان بسیج رسانه سپاه علی بن ابیطالب(ع):

راهکارها و پیشنهادها در شورای همفکری بسیجیان ارائه می‌شود

سرپرست سازمان بسیج رسانه سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: شورای همفکری بسیجیان شورایی است که راهکارها و پیشنهادها در آن ارائه می‌شود و برای پیشبرد اهداف این شورا باید سعی شود که از ظرفیت نهادها و تشکل‌ها استفاده شود.

به گزارش قم نا ، سیدمحمد مهدی موسوی صبح امروز در نخستین جلسه شورای همفکری خواهران بسیج رسانه استان قم که در ساختمان شهید آیت‌الله سعیدی با حضور جمعی از بسیجیان برگزار شد، اظهار کرد: در شورای همفکری از ظرفیت همه اعضا استفاده می‌شود و بنای شورا این است که همدلی و وحدت بین خبرنگاران ایجاد شود.

وی با بیان اینکه باید عزت و کرامت بسیجیان حفظ شود، گفت: همه خبرنگاران استان افرادی انقلابی و متعهد هستند، بنابراین باید با وحدت رویه، از نگاه فکری آنها استفاده شود.

سرپرست سازمان بسیج رسانه سپاه علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه سپاه و بسیج از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است، عنوان کرد: ظرفیت‌های مناسبی در زمینه برگزاری فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی، علمی، کوهنوردی و... در استان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: شورای همفکری شورایی است که راهکارها و پیشنهادها در آن ارائه می‌شود، برای پیشبرد اهداف این شورا باید سعی شود که از ظرفیت نهادها و تشکل‌ها استفاده کرد و استانداری، شهرداری و اداره‌کل تربیت بدنی ظرفیت مناسبی دارند که باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

موسوی عنوان کرد: سازمان بسیج به تدریج بسیج‌های فرهنگیان، دانش‌آموزی، صدا و سیما و.... را در دستور کار خود قرار داده، بسیج رسانه نیز از جمله زیرمجموعه‌های آن است که در دو تا سه سال اخیر تشکیل شده است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com