کد خبر ۲۵۴۹۱ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۴

کشف 60 کیلوگرم تریاک در بار پلی اتیلن تریلی در قم

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم از کشف 60 کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه تریلی خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلام عباس بلفکه روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: در پیگیری های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد یک قاچاقچی قصد دارد مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از رابط خود در جنوب کشور تحویل گرفته و پس از جاسازی مواد در یک دستگاه تریلی به استان همجوار قم منتقل کند.

وی افزود: با توجه به حرفه ای بودن وی، ماموران جهت شناسایی با استقرار در محورهای مواصلاتی استان نهایتا خودرو مذکور را در عوارضی قم – گرمسار شناسایی و متوقف کردند.

وی، بار تریلی را پلی اتیلن عنوان کرد و گفت: پس از چندین ساعت بازرسی از خودرو به دلیل حجم و وزن نوع محموله حمل شده که کیسه های پی وی سی بود، در نهایت بیش از 60 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و متهم به همراه سرنشین خودرو دستگیر شدند.

بلفکه در خاتمه با اعلام شماره تلفن 37222202 از هموطنان خواست، تا هرگونه اطلاعات و اخبار خود را در این زمینه به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اطلاع دهند.

 

**اعتراف سارق داخل خودرو به 22 فقره سرقت در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز از دستگیری یک سارق داخل خودرو در این استان خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات پلیس به 22 فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ هادی دیده ور افزود: در پی چندین فقره سرقت داخل خودرو در استان مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت تا اینکه سارق توسط کلانتری 12 قم دستگیر شد.

وی با بیان اینکه سارق در مکان خلوت و با انتخاب خودرویی که وسیله ای در آن نظرش را جلب می کرد با تخریب درب خودرو اقدام به سرقت از آن می کرد، افزود: نامبرده در تحقیقات تکمیلی به 22 فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

دیده ور اضافه کرد: در نهایت متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

وی با توصیه به شهروندان تاکید کرد: خودروهایشان را در پارکینگ منازل و یا پارکینگ های عمومی سطح شهر پارک کرده و از پارک کردن آن داخل کوچه و یا خیابان خودداری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم با بیان اینکه تعداد بسیار زیادی از این خودروهایی که مورد سرقت قرار گرفته بدون تجهیزات ایمنی بوده اند، تصریح کرد: اگر چنانچه شهروندان پارکینگ ندارند و مجبورند خودرو را بیرون از منزل پارک کنند حتما از تجهیزات ایمنی مانند دزدگیر و قفل پدال و فرمان استفاده کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com
0
۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۶

منصورگسترش

پاسخ
0
۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۸

منصورگسترش

پاسخ