کد خبر ۲۵۵۰۱ انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۳
مدیرکل ورزش و جوانان قم :

مدال آوران برون مرزی ورزش قم تجلیل می‌شوند

مدیرکل ورزش و جوانان قم با بیان اینکه ‌قم در رشته‌های مختلف موفق به کسب مدال بین المللی شده است گفت: مدال آوران برون مرزی ورزش قم مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

به گزارش قم نا ، حسن عابدی  اظهار داشت: استان قم در زمره استان‌های ورزشی و پرقهرمان کشور محسوب می‌شود که تیم‌های متعدد در رشته‌های مختلف از این استان در مسابقات لیگ‌های مختلف کشور حضور دارند و قهرمانان زیادی از قم در تیم‌های ملی حاضر هستند.

وی افزود: قصد داریم در برنامه ویژه‌ای از مدال آوران برون مرزی ورزش قم تقدیر کنیم که جزئیات این مراسم به زودی اعلام می‌شود و در این مراسم، ملی پوشانی که در مسابقات بین المللی موفق به کسب مدال شده‌اند تجلیل می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: استان قم در رشته‌های مختلف موفق به کسب مدال شده است برای مثال در رشته کشتی عناوین آسیایی و جهانی قابل توجهی کسب کردیم یا در رشته‌هایی چون فوتسال، کاراته و ورزش‌های رزمی موفق به کسب عناوین ارزشمندی شدیم.

عابدی بیان کرد: ورزشکاران قم در رشته‌هایی نیز در رده‌های سنی مختلف در عضویت تیم‌های ملی هستند که علاوه بر رشته‌هایی که ذکر شد در دو و میدانی، تنیس، راگبی، بیس‌بال، هندبال، بوکس و ووشو و چند رشته دیگر ورزشکارانی در تیم‌های ملی داریم.

وی عنوان کرد: برنامه‌هایی برای توسعه ورزش در قم در دست اقدام داریم که مهم‌ترین آن‌ها بهره برداری از پروژه‌های در دست اجرا یا نیمه تمام و بهسازی آن‌ها و نیز زمینه‌سازی برای حضور بخش خصوصی در روزش قم هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان قم تصریح کرد: تخصیص 8 میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های ناتمام ورزشی قم و باسازی پروژه‌های موجود نیز در سفر ریاست جمهوری به قم تصویب شد و این اعتبار تا پایان سال 95 به ورزش قم اختصاص پیدا می‌کند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com