کد خبر ۲۵۵۷۶ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۴
ظهر امروز

مدیرکل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم معرفی شد

طی مراسمی که با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، از خدمات مدیرکل پیشین منابع طبیعی و آبخیزداری تقدیر و مدیرکل جدید معرفی شد.

به گزارش قم نا ، احمد عفتان که به مدت چند سال مدیریت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری را در استان قم برعهده داشت طی مراسمی که ظهر امروز در تالار کوثر اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، از 33 سال خدمت جهادی وی تقدیر به عمل آمده و وی بازنشسته شد و طی حکمی سیدمحمد تقی سجادی به سمت مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم منصوب شد.

در این مراسم جمعی از مدیران استان، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، سیدحسن رضوی معاون برنامه‌ریزی استاندار و رضا سیار فرماندار قم و دیگر مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قم حضور داشتند.

عفتان در دوران هشت سال دفاع مقدس از سنگرسازان جهادی بوده و پس از آن نیز در جهاد سازندگی و جهاد کشاورزی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت کرده است.

جمعی از مدیران اداره کل جهاد و کشاورزی نیز در این مراسم حضور داشته و با اهدای لوح تقدیر و تابلوهای یادگاری از عفتان خداحافظی کردند.

عفتان مدیرکل پیشین منابع طبیعی و آبخیزداری نیز در این مراسم بیان کرد: خدا را شاکرم که وضعیت کشور را پیش و پس از انقلاب اسلامی درک کرده‌ام و خدمات نظام جمهوری اسلامی به ملت و کشور را بیش از پیش متوجه می‌شوم و خدمت در این نظام برایم شیرین و لذت‌بخش است.

امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مهندس عفتان از مدیران جهادی بود که از دوران جوانی خود را وقف خدمت به مردم کرده و در پست مدیریتی نیز حافظ اموال ملت و دولت بوده است.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com