کد خبر ۲۵۶۴۷ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۵
با حضور مسئولان استانی

خیرین، حامیان و فعالان سلامت استان قم تجلیل شدند

مراسم تجلیل از خیرین، حامیان و فعالان سلامت استان قم پیش از ظهر امروز در دانشگاه علوم پزشکی قم انجام شد.

به گزارش قم نا ، در این مراسم که ظهر امروز به همت دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد، آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، ابوالفضل ایرانی‌خواه رییس دانشگاه علوم پزشکی قم و جمعی دیگر از مسئولان استان قم حضور داشتند.
آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی در این مراسم ضمن تقدیر از اقدامات خیرین استان قم اظهار کرد: خیرین بدانند که اگر سنگ بنای یک مرکز درمانی یا کار خیریه باشند، اقدامشان محوری برای جمع شدن سایر خیرین و ورود آنها به اینگونه اعمال نیک و خدا پسندانه خواهد بود.

وی با بیان اینکه خدمت به بیمار بیشتر از فقیر اهمیت دارد، گفت: کسانی که در این دنیا ملجأ کار خیر می‌شوند، در روز قیامت مورد لطف ویژه خداوند قرار خواهند گرفت.

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم عنوان کرد: استان قم در سال‌های اخیر مهاجرین زیادی را در خود جای داده است و این مستلزم افزایش مراکز درمانی به همت مسئولان استانی، دانشگاه علوم پزشکی قم و خیرین است.

در پایان این مراسم با حضور احمد امیرآبادی و ابوالفضل ایرانی‌خواه رییس دانشگاه علوم پزشکی قم از خیرین، حامیان و فعالان سلامت استان قم با اهدا لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com