کد خبر ۲۵۸۵۲ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۲
حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی تاکید کرد

لزوم استفاده از مدیریت صحیح برای بهره‌مندی از تخصص و تعهد داخلی

نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران با بیان اینکه تخصص و تعهد دو بال برای حرکت جامعه به ‏شمار می‌روند گفت: در کنار این دو ابزار مورد نیاز، مدیریت صحیح هم لازم است تا این دو را به ‏حرکت در راستای صحیح وا دارد.‏

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی پیش از ظهر امروز در دیدار با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اظهار کرد: تخصص و تعهد دو بال برای حرکت جامعه به شمار می‌روند.

وی افزود: در کنار این دو ابزار مورد نیاز، مدیریت صحیح هم لازم است تا این دو را به حرکت در راستای صحیح وا دارد.

نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران با بیان اینکه فرصت‌های خوبی در اختیار ماست که باید به خوبی از آنها استفاده کرد گفت: در حقیقت باید شعارهای خود را عملیاتی کرده و جنبه عملی به آنها بدهیم تا به موفقیت برسیم.

وی ادامه داد: صنعت سینما جزو توانمندی‌های ایران اسلامی به شمار می‌آید که باید در این زمینه از نیروها و ابزاری که در داخل کشور داریم استفاده بهینه کنیم.

شهرستانی با تاکید بر استفاده از بهترین فناوری‌ها در داخل کشور خاطرنشان کرد: همچنین لازم است فرهنگ انتقاد صحیح در ایران نهادینه و از آن استقبال شود.

نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران با بیان اینکه تخصص و تعهد برای پیشرفت یک جامعه لازم هستند عنوان کرد: استفاده از ظرفیت‌های افراد متخصص و متعهد برای رشد و تعالی کشور یک حقیقت انکارناپذیر است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com