کد خبر ۲۵۹۱۴ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۳

مراسم بزرگداشت شهید مطهری در قم برگزار شد

مراسم گرامی داشت شهید مطهری و مقام معلم به همت سپاه علی بن ابی طالب در قم برگزار شد.

به گزارش قم نا ، مراسم بزرگداشت شهید مرتضی مطهری و گرامی داشت هفته معلم پیش از ظهر امروز در قم برگزار شد.

این مراسم با حضور آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، آیت‌الله اعرافی امام جمعه قم و رئیس جامعه المصطفی العالمیه، سردار مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه قم و حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب (ع) و جمعی از فرهنگیان و سپاهیان استان قم برگزار شد.

آیت الله اعرافی در این مراسم ضمن تاکید بر اهمیت نشر فرهنگ جهاد میان نسل جوان عنوان کرد: سپاه، بسیج و آموزش و پرورش وظیفه دارند تا گفتمان انقلاب اسلامی را به نسل جوان منتقل کنند و آن را در جامعه نشر دهند و در برابر توطئه دشمنان ایستادگی شود.

حمیدرضا دژاکام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت‌های فرهنگیان در جامعه اظهارداشت: معلمان و دانش‌آموزان جهت حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف حضور پروشوری دارند و هفته معلم فرصت مناسبی جهت تقدیر از زحمات قشر زحمت کش فرهنگیان است.

وی بیان کرد: استان قم در سال 92 رتبه یازدهم کنکور سراسری را به خود اختصاص داد که این رتبه د ر سال 93 به رتبه پنجم ارتقا پیدا کرد و ما تلاش می‌کنیم تا امسال نیز این رتبه را ارتقاء دهیم.

در پایان این مراسم حاضران علاوه بر ادای احترام به مقام شهید مرتضی مطهری، مزار این استاد برجسته حوزه و دانشگاه را گلباران کردند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com