کد خبر ۲۵۹۵۶ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۴
همزمان با سالروز وفات حضرت زینب (س) انجام شد

راهپیمایی دختران قمی برای حفاظت از حجاب و عفاف

دبیر اجرایی شعبه قم مرکز ریحانه النبی (س) از راهپیمایی یک‌هزار و 500 دختر قمی برای حفاظت از حجاب و عفاف در قم راهپیمایی کردند.

به گزارش قم نا ، سید مجتبی میر فتحی‌زاده  با اشاره به رسالت مرکز حجاب ریحانةالنبی (س) بیان کرد: این مرکز برای ترویج عفاف و حجاب گام‌های ارزشمندی برمی‌دارد و توانسته موفقیت‌هایی در این زمینه به دست بیاورد.

وی اجرای طرح ملی حجاب ریحانةالنبی (س) را از جمله برنامه‌های این مرکز عنوان کرد و گفت: هر سال مدارس ابتدایی، نسبت به برگزاری یک راهپیمایی با عنوان حافظان حجاب با مجوز وزارت کشور در شهرهای گوناگون کشور اقدام می‌کنند.

دبیر اجرایی شعبه قم مرکز ریحانةالنبی (س) تصریح کرد: راهپیمایی حافظان حجاب یکی از برنامه‌‌های پایانی طرح ملی حجاب ریحانةالنبی (س) است که در شهرهای مجری این طرح و با هدف نمایش عمومی حجاب در سطح جامعه و تشویق دانش‌آموزان به حفظ حجاب برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: صبح امروز 1500 دختر حافظ حجاب برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب فاطمی در یک حرکت زیبای فرهنگی با سر دادن شعارهایی زیبا، همه زنان جامعه را به انتخاب پوشش برتر و رعایت حجاب اسلامی دعوت کردند.

فتحی‌زاده مسیر راهپیمایی دختران حافظ حجاب برتر را خیابان صفائیه، خیابان ارم به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) عنوان کرد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com