کد خبر ۲۶۰۱۳ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۵
مسئول بسیج سازندگی سپاه قم:

همایش رسم هجرت با حضور سردار نقدی در قم برگزار می‌شود

مسئول بسیج سازندگی سپاه قم گفت: مسئولان گروه‌های جهادی که در نوروز ۹۴ در گروه‌های جهادی فعال بودند فراخوان شدند و در ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت در همایش رسم هجرت که در اردوگاه ولایت قم و با حضور سردار نقدی برگزار می‌شود شرکت می کنند.

به گزارش قم نا ، حسین فرهادی ظهر امروز در نشست خبری که در ساختمان آیت الله سعیدی سپاه قم برگزار شد اظهار داشت: سال 79 که جهاد سازندگی با وزارت کشاورزی ادغام شد مقام معظم رهبری دستور تشکیل جهاد سازندگی را صادر کردند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قم گفت: امروز شاهد خدمات زیادی از بسیج سازندگی هستیم که نمونه آن محرومیت زدایی از جامعه است.

فرهادی افزود: محرومیت زدایی از کشور و خدمت به محرومان جامعه از اولویت‌های بسیج سازندگی است که تلاش می‌کنیم در این راستا رضایت جامعه را به دست بیاوریم.

وی بیان کرد: در سال روز تشکیل بسیج سازندگی همایش رسم هجرت را برگزار می‌کنیم که در کنار این همایش کلاس‌های توجیهی و آموزشی برای علاقه مندان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قم عنوان کرد: امسال برای نخستین بار قرار شده تا مسئولان گروه‌های جهادی که در نوروز 94 در گروه‌های جهادی فعال بودند فراخوان شوند و در 16 و 17 اردیبهشت در همایش رسم هجرت که در اردوگاه ولایت و با حضور سردار نقدی برگزار می‌شود شرکت کنند.

فرهادی تصریح کرد: همزمان با برگزاری همایش رسم هجرت کارگاه آموزشی را برگزار می‌کنیم و از استان‌های البرز، تهران، اصفهان و قزوین در این کارگاه‌ها شرکت می‌کنند.

وی اظهار داشت: درهمایش دو روزه رسم هجرت دیداری با آیت الله مصباح یزدی داریم که ساعت 12 ظهر 16 اردیبهشت از محضر ایشان استفاده می‌کنیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قم بیان کرد: در سال 93 حدود 60 پروژه محرومیت زدایی دراستان قم صورت گرفت و همچنین 731 واحد تولیدی در زمینه اقتصاد مقاومتی در قم راه اندازی شد.

فرهادی عنوان کرد: در سال 94 با قردادی که با قرارگاه سازندگی کوثر بستیم قرار است تا 37 پروژه مرتبط با اقتصاد مقاومتی راه انداری می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در سال گذشته اردوهای 7 روزه را ویژه بسیج محلات داشتیم و اردوهای یک روزه را در زمینه کشاورزی برگزار کردیم که مخصوص بسیج محلات بود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قم اظهار داشت: اعزام تیم‌های پزشکی در سال 93 از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی قم بود که 2095 نفر از محرومان توسط تیم پزشکی درمان شدند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com