کد خبر ۲۶۲۶۲ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۲
رئیس هیئت فوتبال قم :

مدارس فوتبال فاقد مجوز قم مورد پیگرد قرار می‌گیرند

رئیس هیئت فوتبال قم با بیان اینکه تنها باشگاه‌ها قادر به دریافت مجوز رسمی راه اندازی مدارس فوتبال و فوتسال هستند گفت: مدارس فوتبال فاقد مجوز مورد پیگرد قرار می‌گیرند.

به گزارش قم نا ، کریم بهرامی اظهار داشت: براساس رویکرد اکادمی ملی فوتبال درباره باشگاه‌ها و مدارس فوتبال، مجوز مدارس فوتبال و فوتسال تنها به باشگاه‌ها داده می‌شود چراکه فوتبال‌آموزان نونهال باید پس از گذراندن مراحل آموزشی فضایی برای شرکت در مسابقات رسمی و پیشرفت در اختیار داشته باشند.

وی افزود: مدارس فوتبال فاقد مجوز مورد پیگرد قرار می‌گیرند و تبلیغات شهری این مدارس فوتبال یا فوتسال ممنوع است و مسئولان این مدارس باید در این مورد پاسخگو باشند.

رئیس هیئت فوتبال قم گفت: مدارس فوتبال و فوتسال باید به سمت و سوی کیفی سازی پیش بروند و درآمدزایی برای آن‌ها در اولویت برنامه‌ها نباشد البته با توجه به مشکلات مالی باشگاه‌ها، ایجاد آکادمی یا مدارس فوتبال فضای خوبی برای جبران هزینه‌های تیمداری باشگاه‌های فوتبال قم ایجاد می‌کند.

بهرامی بیان کرد: با توجه به فعالیت 12 مدرسه فوتبال و فوتسال در قم به صورت مجاز، شهروندان باید در مورد ثبت نام در مدارس فوتبال حساسیت به خرج دهند و پیش از ثبت نام از صلاحیت آن مدرس و در اختیار داشتن مجوز آن اطمینان حاصل کنند.

رئیس هیئت فوتبال قم تصریح کرد: در سال‌های گذشته برنامه‌هایی برای بازرسی از مدارس فوتبال تدوین شد و این مدارس به طور مداوم مورد بازرسی قرار می‌گرفت و در تلاش هستیم این برنامه را در سال جدید نیز ادامه دهیم.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com