کد خبر ۲۶۳۲۶ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۹

تشییع پیکر پنج شهید گمنام در شهر مقدس قم

به گزارش قم نا ، صبح امروز پیکر مطهر پنج شهید گمنام که به تازگی تفحص شده‌ بودند در استان قم با حضور عموم مردم تشییع و به خاک سپرده شد؛ این پنج شهید گمنام در دو نقطه از قم مدفون شدند.


مراسم تشییع شهدای گمنام در ساعت 10 صبح امروز چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه از مسجد امام حسن عسکری(ع) آغاز و به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) ادامه پیدا کرد و اقامه نماز
بر آن پیکرهای پاک با امامت حجت الاسلام والمسلمین سعیدی برگزار شد.


این مراسم پس از سخنرانی یکی از علمای برجسته قم و مداحی مداحان اهل‌بیت(ع) به پایان رسید و شهدا به محل تدفین منتقل شدند.


سه شهید گمنام نوزده٬ بیست و دو و بیست‌ و سه ساله که در عملیات‌های محرم و خیبر به شهادت رسیده‌اند و پیکرشان در مناطق شرهانی و مجنون کشف شده است در مرکز جامعة الزهرا(س)٬ به خاک سپرده شدند.


دو شهید گمنام دیگر بیست و هفت ساله و بیست ساله که در عملیات خیبر به شهادت رسیدند و پیکرشان در منطقه مجنون کشف شده است در مرکز آموزشی پژوهشی امام علی(ع) مدفون شدند.


گفتنی است، همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) پیکر پاک و نورانی 42 شهید گمنام در 15 استان و 21 نقطه تشییع و به خاک سپرده خواهند شد؛ استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، بوشهر، تهران، خراسان جنوبی، خوزستان، زنجان، قم، قزوین، فارس، گیلان، یزد، کرمانشاه و استان همدان میزبان این شهدای گمنام خواهند بود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com