کد خبر ۲۶۳۳۹ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۶
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم خبر داد

مرگ دلخراش یک موتورسوار در اثر برخورد با کامیون

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از مرگ یک نفر بر اثر برخورد با کامیون خبر داد.

به گزارش قم نا ، مهدی فراهانی با اشاره به حوادث هفته گذشته در قم برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با کامیون را از جمله این حوادث برشمرد و گفت: در این حادثه که روز سه‌شنبه در بلوار پیامبر اعظم (ص) رخ داد راننده موتورسیکلت در دم جان سپرد.
وی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: در این حادثه که در ساعت 13 و 50 دقیقه روی داد یک نفر مجروح و یک نفر کشته شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم، شدت حادثه را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: در این حادثه، تمام اعضای بدن راننده موتورسیکلت به علت قرار گرفتن زیر چرخ‌های کامیون له شد و مرگی دلخراش را برای وی رقم زد.

فراهانی یادآور شد: یک نفر مجروح این حادثه نیز به صورت سرپایی خدمات درمانی را دریافت کرد.

وی برخورد تریلی با یک دستگاه پژو را از دیگر حوادث این مدت برشمرد و بیان کرد: در این حادثه که در سه راهی قاهان واقع در جاده قدیم ساوه به سلفچگان روی داد راننده پژو جان خود را از دست داد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: طی تماس مردمی با مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گزارش یک فوت به این مرکز اعلام شد.

فراهانی ادامه داد: در این حادثه آقایی 30 ساله به علت عدم رعایت نکات ایمنی هنگام سرویس کولر آبی دچار برق گرفتگی شد و در دم جان سپرد.

وی برخورد دو دستگاه خودروی سواری با وانت را از دیگر حوادث این مدت ذکر و بیان کرد: در این حادثه بر اثر واژگونی وانت و به دنبال آن برخورد با خودروی سمند راننده وانت به علت ضربه وارد شده به سر و شدت حادثه و جراحات در دم جان خود را از دست داد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم افزود: در این حادثه که در کیلومتر 40 اتوبان قم – تهران روی داد 5 نفر مصدوم شدند که بعد از دریافت خدمات اولیه درمانی برای تکمیل درمان توسط 4 آمبولانس اورژانس به مرکز درمانی نکویی منتقل شدند.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com