کد خبر ۲۶۳۷۵ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۵
آیت‌الله هاشمی شاهرودی:

تیم مذاکره‌کننده ترسی از سروصداهای نظام سلطه نداشته باشد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تیم مذاکره‌کننده ترسی از سروصداهای نظام سلطه نداشته نداشته باشد، چراکه مردم پشتیبان آنها هستند و البته خطوط قرمز تعیین شده نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش قم نا ، آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی صبح امروز در جلسه درس خود که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: دشمن حق ندارد از ایران اسلامی راستی‌آزمایی را درخواست کند، چراکه ایران هیچگاه دروغ نگفته است، در صورتی که کارنامه دشمن در این سال‌ها پر از دروغ و نیرنگ است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی باید از طرف مقابل راستی‌آزمایی را خواستار شود، ادامه داد: زمانی که رهبر انقلاب فرمان می‌دهند که سلاح هسته‌‌ای حرام است، مردم و مسئولان تبعیت می‌کنند و نیازی به راستی‌آزمایی نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن اگر می‌خواهد پایبندی خود را به مذاکرات اثبات کند باید تحریم‌ها را لغو کند، اضافه کرد: ایران اسلامی در سال‌های پس از انقلاب تحقیر را نپذیرفته و از این بعد نیز نخواهد پذیرفت و با حمایت از کشورهای اسلامی برای رسیدن به آرمان‌های الهی گام برمی‌دارد.

آیت‌الله هاشمی شاهرودی در پایان با اشاره به اینکه دشمن به خوبی اهداف نظام اسلامی را درک کرده است، تأکید کرد: تیم مذاکره‌کننده ترسی از سروصداهای نظام سلطه نداشته باشد، چراکه مردم پشتیبان آنها هستند و البته خطوط قرمز تعیین شده نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com