کد خبر ۲۶۴۲۱ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۹
نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم:

تعداد رشته‌های فعال انجمن‌های ورزشی در قم افزایش یافت‌

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم با بیان اینکه برای فعالیت انجمن‌های ورزشی به شکل استاندارد باید زیر ساخت‌های لازم موجود باشد گفت: تعداد رشته‌های فعال انجمن‌های ورزشی در قم افزایش یافت.

به گزارش قم نا ، ندا زمانی اظهار داشت: بر اساس ساز و کار تعریف شده از سوی وزارت ورزش و جوانان 3 رشته ورزشی جدید به فهرست رشته‌های تحت پوشش فدراسیون انجمن‌های ورزشی اضافه شده‌اند و بدین ترتیب تعداد رشته‌های فعال انجمن‌های ورزشی در قم افزایش می‌یابد.

وی افزود: پیش از این رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون 17 رشته بود که 10 رشته آن در قم فعال بود اما از این پس تعداد رشته‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی 20 رشته است و قم نیز در 11 تا 13 رشته فعالیت می‌کند.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم گفت: رشته‌های کیک بوکسینگ واکو، جوجیتسو و ساواته رشته‌هایی هستند که پیش از این زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی فعالیت می‌کردند اما از این پس زیر مجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی هستند.

زمانی بیان کرد: برای فعالیت انجمن‌های ورزشی به شکل استاندارد باید زیر ساخت‌های لازم موجود باشد گرچه هیئت انجمن‌های ورزشی قم با وجود محدودیت تلاش کرده است تمامی تیم‌های موجود را به مسابقات قهرمانی کشور اعزام کند.

وی عنوان کرد: در رشته‌هایی چون راگبی، بیس بال و سافت بال دارای ورزشکارانی در عضویت تیم ملی کشورمان هستیم و بدون شک اگر به رشته‌های انجمن‌های ورزشی بها داده شود تعداد ورزشکاران ما در تیم‌های ملی افزایش می‌یابد.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم خاطرنشان کرد: اخیرا 2 ملی پوش قمی در رشته راگبی و 3 ملی پوش قمی در رشته بیس بال در مسابقات قهرمانی غرب آسیا به ترتیب در کشورهای لبنان و پاکستان مقام نایب قهرمانی آسیا را به دست آورده بودند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com