کد خبر ۲۶۵۴۲ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۴
مدیرکل تعزیرات حکومتی قم خبر داد

کشف محموله قاچاق لباس و نوشابه‌های انرژی‌زا در قم

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم از کشف یک محموله پوشاک و البسه قاچاق و همچنین محموله نوشابه‌های انرژی‌زا در قم خبر داد.

به گزارش قم نا ، مهدی ریاضی با اشاره به بازرسی مأموران نیروی انتظامی از یک خودرو سواری بیان کرد: در بازرسی از این خودرو 572 ثوب شلوار لیک کشف شد.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه از سوی راننده خودرو اسناد گمرکی ارائه نشد، در این خصوص پرونده‌ای مبنی بر قاچاق کالا تشکیل شد و این پرونده در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی قم مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم بیان کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته در خصوص گزارش ماموران نیروی انتظامی و همچنین وجود ادله کافی، متهم به ضبط کالا و همچنین پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

وی در ادامه به کشف نوشابه انرژی‌زا قاچاق از یک دستگاه کامیون در قم اشاره کرد و یادآور شد: در پی مظنون شدن ماموران پلیس مستقر در محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون، محموله آن مورد بررسی قرار گرفت.

ریاضی با اشاره به اینکه از این کامیون 14 هزار بطری نوشابه انرژی‌زا قاچاق کشف شد افزود: با توجه به اینکه محموله این کامیون فاقد مدارک گمرکی بود، محموله توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد: در این خصوص نیز پرونده قاچاق تشکیل شده و برای رسیدگی به شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز این اداره کل ارجاع شده است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com