کد خبر ۲۶۵۴۶ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰
استاد حوزه:

نسل کشی در یمن سیاه‌ترین برگ تاریخ آل سعود

استاد اخلاق حوزه علمیه قم گفت: پول‌های خادم الحرمین فقط صرف نسل کشی‌ها، جنایت و حرکت‌های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان اسلام می‌شود و نسل کشی در یمن سیاه‌ترین برگ تاریخ آل سعود است.

به گزارش قم نا به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن عرفان در جمع نمازگزاران و مجاوران مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: متاسفانه امروز عربستان سعودی دست خود را به خون کودکان و زنان بی‌گناه و بی‌دفاع آلوده کرده است و این اقدام سالها با حمایت‌های مالی دنبال می‌شد و امروز خود به صورت مستقیم وارد نسل‌کشی و کشتار مسلمانان شده است.
این محقق و پژوهشگر حوزه علمیه قم افزود: عربستان در یمن به نسل‌کشی وسیع و جنایت بی‌سابقه روی‌ آورده و صدها نفر از زن مرد و کودک قربانی این خباثت و جنایت شدند.

وی با بیان اینکه مردم هیچ‌گاه شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نمی‌کنند خاطرنشان کرد: در حال حاضر اعتماد مردم به افرادی که مدعی خادم الحرمین هستند، از بین رفت چون خون از مشت آنها می‌چکد.

عرفان ادامه داد: ظهور و ترویج افکار وهابیت، حمایت از جنایت‌های القاعده و گروه‌های تکفیری مهمترین دستاوردهای سال‌های حکومت آل سعود بوده است که آثار آن را می‌توان در جنایت‌های سوریه، عراق و یمن به خوبی مشاهده کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مباحث اخلاقی اشاره کرد و گفت: «رقت قلب»، «ترحم» و «خوف از پروردگار» غنیمت ارزشمندی است که نصیب هرکسی نمی‌شود.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین علیه السلام افزود: حضرت فرمودند بدبخت‌ترین انسان‌ها کسانی هستند که به قساوت قلب رسیده‌اند.

عرفان تصریح کرد: قساوت یکی از پیامدهای قدرت است که می‌تواند مالی و سیاسی باشد و امروز نمونه‌های بارز آن به چشم می‌خورد از جمله عربستان سعودی که این قساوت را رد کرد و به مرحله جلاّدی رسیده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com