کد خبر ۲۶۶۳۷ انتشار : ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۲
تولیت مسجد مقدس جمکران:

اساسنامه ستاد فعالیت‌های مهدوی در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح می‌شود

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: اساسنامه ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی در شورای تخصصی حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی طرح و با استقبال اعضا روبرو شد و نکات مثبتی نیز مطرح شده است.

به گزارش قم نا ، حجت الاسلام محمد حسن رحیمیان که در دومین جلسه رسمی هیئت امنای ستاد فعالیت‌های مهدوی سخن می‌گفت، اظهار داشت: مصوبه دهه مهدویت در شورای فرهنگ عمومی با مشارکت افراد و نهادهای مختلف صورت گرفته است و من نیز در تصویب این مصوبه نقش داشتم.

تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما برای مهدویت باید تلاش ویژه‌ای انجام دهند زیرا خاستگاه نظام ما از مهدویت است و باید تمام ظرفیت نظام برای مهدویت استفاده شود.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: در ایام نیمه شعبان و شب‌های چهارشنبه، مسجد مقدس جمکران از حضور مردم لبریز می‌شود و باید از این فرصت حضور برای افزایش معارف مهدوی استفاده کرد زیرا مهدویت شکل دهنده جمهوری اسلامی است.

رحیمیان تاکید کرد: اساسنامه ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی در شورای تخصصی حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی طرح  و با استقبال اعضا روبرو شد و نکات مثبتی نیز مطرح شده است.

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به محوریت دبیر ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی در انجام فعالیت‌های ستاد، اظهار داشت: شرح وظایف دبیر ستاد و کارگروه‌ها باید ریز‌تر و دقیق‌تر طرح شود و به عنوان دستور جلسه آتی مد نظر قرار گیرد.

وی همچنین از اعلام آمادگی این ستاد برای جذب اعضا جدید خبر داد و گفت: ستاد هماهنگی به روی همه باز است و در این ستاد، برای هم افزایی فعالیت‌های دستگاه‌ها و سازمان‌ها تلاش می‌شود نه اینکه مانعی برای انجام فعالیت‌ها باشد.

منبع :تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com