کد خبر ۲۶۶۳۸ انتشار : ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۵
رئیس پژوهشکده مهدویت:

مسجد مقدس جمکران، محور فعالیت‌های مهدوی کشور قرار گیرد

رئیس پژوهشکده مهدویت گفت: فرصت نیمه شعبان می‌گذرد و باید به درستی از آن برای ترویج فرهنگ و معارف مهدوی استفاده کرد و در این راستا تبدیل مسجد مقدس جمکران به محور فعالیت‌های مهدوی، بسیار مفید است.

به گزارش قم نا ، حجت الاسلام سید مسعود پورسید آقایی که در دومین جلسه رسمی هیئت امنا ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی سخن می‌گفت، اظهار داشت: آموزه مهدویت به عنوان محور انقلاب اسلامی ایران، نقش مهمی در شکل گیری و پیش برد انقلاب اسلامی دارد، اما از ظرفیت آن تاکنون به میزان بسیار کمی استفاده شده است.

نائب رئیس هیئت امنا ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی افزود: تشکیل کمیته طرح و برنامه و مشخص شدن وظایف کارگروه‌ها قدم بسیار مهمی است که سبب مشخص شدن راه رفته و فعالیت‌های باقی مانده می‌شود.

رئیس پژوهشکده مهدویت خاطرنشان کرد: صدا و سیما نقش مهمی در زمینه ترویج مهدویت دارد و این ستاد باید از فعالیت‌های صدا و سیما آگاه شود و نیازهای صدا و سیما در زمینه‌های مختلف برطرف کند.

پورسید آقایی با اشاره به نقش تحقیق و پژوهش در تنظیم فعالیت‌های مهدوی تصریح کرد: فعالیت‌هایی که با تحقیق و پژوهش صورت می‌گیرد، از قوام بهتری برخوردار می‌شود و از این نظر کارگروه پژوهش و طرح برنامه نقش مهمی را در فعالیت‌های ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی ایفا می‌کند.

نائب رئیس هیئت امنا ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی خاطرنشان کرد: فرصت نیمه شعبان می‌گذرد و باید به درستی از آن برای ترویج فرهنگ و معارف مهدوی استفاده کرد و در این راستا تبدیل مسجد مقدس جمکران به محور فعالیت‌های مهدوی، بسیار مفید است.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com