کد خبر ۲۶۶۷۶ انتشار : ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۲
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم مطرح کرد

تامین برق پایدار مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم بر ضرورت پایداری شبکه و همچنین تامین روشنایی معابر پارکسوارها و مسیر های منتهی به مسجد مقدس جمکران تاکید کرد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم، مهدی آهنین پنجه امروز در جلسه هماهنگی تامین برق پایدار در ایام نیمه شعبان تامین برق پایدار مسجد مقدس جمکران را ضروری دانست و از آماده باش کامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم برای تأمین برق و جلوگیری از هر گونه خاموشی در این ایام خبر داد.

وی خواستار بازدید از تمام پست‌های برق مسجد مقدس جمکران و رفع سریع مشکلات احتمالی شد.

مدیر منطقه شرق برق قم نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای تأمین برق و روشنایی مسجد مقدس جمکران گفت: کابل‌کشی پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران به طول یک‌هزار و 700 متر و نصب 20 پایه روشنایی موقت، تجهیز و سرویس 22 برج نوری و همچنین پاکسازی و شست‌وشوی چراغ‌های روشنایی مسجد مقدس جمکران از جمله این اقدامات است.

حمید رزاقی همچنین اظهار کرد: اکیپ‌های تأمین روشنایی و امداد و تعمیرات منطقه شرق برق قم از دو هفته قبل در محدوده مسجد مقدس جمکران حضور یافته و نسبت به پاکسازی و تأمین روشنایی محل مشغول فعالیت هستند.

رضا نهاوندی مدیر امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان قم هم در این جلسه با اشاره به اینکه کشیک‌ها از دو روز قبل از انجام مراسم نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران مستقر خواهند شد، یادآور شد: اکیپ‌های مانورچی و عیب یاب شرکت توزیع نیروی برق قم نیز در این ایام در مسجد مقدس جمکران حضور دارند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com