کد خبر ۲۶۸۱۲ انتشار : ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۴
مسئول سابق بسیج رسانه سپاه علی ابن ابیطالب(ع) خبر داد

عضویت 163 نفر از خبرنگاران قم در بسیج رسانه

مسئول سابق بسیج رسانه سپاه علی ابن ابیطالب(ع) گفت: در طول یک سال فعالیت بسیج رسانه 163 نفر از خبرنگاران قم عضو بسیج رسانه استان شدند و توانستیم نسبت به برگزاری 12 جلسه شورای قشر اقدام کنیم.

به گزارش قم نا ، سیدمحمدمهدی موسوی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج رسانه سپاه علی ابن ابیطالب(ع) گفت: بسیج رسانه استان قم یک سال پیش آغاز به کار کرد که طی این مدت توانستیم شورای بسیج را تشکیل داده و در جذب اعضا بکوشیم.
وی بیان کرد: در طول این مدت 163 نفر از خبرنگاران عضو بسیج رسانه استان شدند و توانستیم با برگزاری 12 جلسه شورا نسبت به برنامه‌ریزی‌ برای پیشبرد امور اقتدا کنیم.

مسئول سابق بسیج رسانه سپاه علی ابن ابیطالب(ع) گفت: همچنین طی این مدت پنج حلقه صالحین نیز تشکیل شده که در این جلسات اقدام به پاسخگویی شبهات و طرح مسائل روز شد.

موسوی تصریح کرد: یکی از اقدامات انجام شده تشکیل شورای همفکری خواهران بسیج رسانه بود که در این زمینه از خواهران خبرنگار و روزنامه‌نگار استان استفاده کردیم و این شورا نیز جلسات منظم و خوبی را برگزار کرد.

وی افزود: همچنین در طول این مدت اقدام به برگزاری دوره‌های اخلاق در رسانه شد و این طرح به عنوان یکی از کارهای با اهمیت در سطح کشور مطرح بوده و دیگر استان‌ها نیز از ما الگو گرفتند.

مسئول سابق بسیج رسانه سپاه علی ابن ابیطالب(ع) گفت: تاکنون دو جلسه اخلاق رسانه با حضور آیت‌الله حسینی‌بوشهری و آیت‌الله فاضل‌لنکرانی برگزار شده است.

موسوی ادامه داد: همچنین چندین برنامه با مجموعه ادارات استان و آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد که همه آنها در راستای ترویج برنامه‌های فرهنگی و جذب بیشتر خبرنگاران به فعالیت بسیج بود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com