کد خبر ۲۶۸۷۵ انتشار : ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۲
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد

اجرای طرح امداد و نجات در نیمه شعبان با 200 پزشک، پرستار و امدادگر

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم از اجرای طرح امداد و نجات در نیمه شعبان با 200 پزشک، پرستار، امدادگر و نجاتگر خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمدرضا بهرامی با اشاره به حضور خیل کثیر هموطنان از اقصی نقاط ایران اسلامی و سایر کشورهای جهان در شهر مقدس قم برای حضور در جشن‌های نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان قم همچون سال‌های گذشته برای خدمت‌رسانی به زائرین شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران اقدام به برگزاری طرح بزرگ منتظران ظهور کرده است.
وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای ایام نیمه شعبان، تمام محورهای مواصلاتی قم و خیابان‌های منتهی به مسجد مقدس جمکران و رینگ این مکان مقدس تحت پوشش امدادی هلال احمر قرار خواهد گرفت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته با استان‌های معین برای پوشش محورهای مواصلاتی منتهی به قم بیان کرد: با سازمان امداد و نجات نیز هماهنگی صورت گرفته است تا تجهیزات خودرویی مورد نیاز برای پوشش محورهای مواصلاتی، جاده‌های منتهی به مسجد و اطراف مسجد مقدس جمکران را به قم اعزام کنند.

بهرامی افزود: در این ایام 24 واحد ثابت، سیار و نجات دایر خواهد شد و ستاد مرکزی عملیات امداد و نجات نیز مقابل درب شماره 3 مسجد مقدس جمکران از دوشنبه کار خود را آغاز و تا پایان روز جمعه ادامه خواهد داد.

وی از حضور 200 پزشک، پرستار، امدادگر و نجاتگر به صورت روزانه در این طرح خبر داد و گفت: همچنین در این ایام دو پست ثابت خواهران و برادران در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) نیز بر پا خواهد شد و به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت (س) ارائه خدمات خواهد کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com