کد خبر ۲۶۸۹۲ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۷
نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم:

شهرداری قم ۲۵۰ میلیارد تومان به بانک شهر بدهی دارد

حسن بختیاری با اشاره به تفاهم‌نامه‌ای که از سوی شهرداری به شورای شهر قم رسیده اظهار داشت: شهرداری قم بابت وام‌هایی که دریافت کرده بدهی‌هایی دارد که درصدد است در قالب یک تفاهم نامه بدهی‌های خود را تهاتر کند.

 به گزارش قم نا به نقل از مهر ، در جلسه صبح یکشنبه شورای اسلامی شهر قم بختیاری اظهار داشت:طبق این تفاهم نامه قرار است با توجه به اینکه صد درصد شرکت عمران و تجارت آتیه کیش در مالکیت بانک شهر است این شرکت طرف مالی با قرارداد باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: بر اساس این تفاهم نامه قرار است این بدهی‌ها با املاک شهرداری قم تهاتر شود، بدهی شهرداری قم به بانک شهر تقریبا ۲۵۹ میلیارد تومان است که قرار است در قالب این تفاهم نامه تعیین تکلیف شود. این تفاهم نامه پس از تصویب به مرحله کارشناسی می‌رسد تا املاک مشخص شده و تهاتر بدهی‌ها با املاک انجام شود.

وی گفت: بدهی‌های ما به بانک‌ها مشمول جرایم می‌شود که این آسیب بزرگی به شهرداری وارد می‌کند و هر چه زودتر باید تعیین تکلیف شود ، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمادگی شهرداری برای پذیرایی از زائران نیمه شعبان ابراز داشت: مجموعه مدیریت شهری در شهر قم با افتخار اقدامات خود را در زمینه پذیرایی از زائران انجام می‌دهد اما این نافی مسئولیت دولت در برگزاری این مراسم نیست.

وی اضافه کرد: دولت هم باید به وظیفه خود در کمک به شهرداری در این مسیر کمک کند تا شاهد برگزاری بهتر این مراسم باشیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com