کد خبر ۲۶۹۲۴ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۶

104 هزار نفر از طلاب کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

مدیرکل امور استانهای سازمان تامین اجتماعی گفت:در حال حاضر حدود 104 هزار نفر از طلاب حوزه های علمیه کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان قم،دکتر رضا امینی صبح امروز در چهارمین نشست کارگروه مشترک سازمان تامین اجتماعی و مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور که در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد با اعلام این خبر افزود:سازمان تامین اجتماعی به همه تعهدات خود در قبال بیمه شدگان و کارفرمایان پایبند است و به آن عمل می کند.
وی همکاری و تعامل سازمان تامین اجتماعی با مرکز خدمات حوزه های علمیه را خوب ارزیابی و تصریح کرد:سازمان تامین اجتماعی عمل به تعهدات قانونی در برابر کلیه شرکای اجتماعی خود بویژه مرکز خدمات حوزه های علمیه را لازم می داند.
مشاور مدیرعامل و مدیرکل اموراستانهای سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت:تامین اجتماعی درنظر دارد تسهیلاتی را بمنظور حل مسائل و مشکلات پیش روی شرکای اجتماعی خود ارائه کند.
امینی طلاب و روحانیون را از اقشار فرهیخته جامعه دانست و تاکید کرد:روحانیت با تبلیغ معارف الهی،تغذیه معنوی و فکری جامعه را بر عهده دارد و خدمت به آنان افتخاری برای سازمان تامین اجتماعی است.
معاون مسکن و تامین اجتماعی مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور نیز در این نشست تلاشهای سازمان تامین اجتماعی در خدمت به مردم و بیمه شدگان را شایسته تقدیر عنوان کرد و گفت:سازمان تامین اجتماعی در حال حاضر گامهای خوبی در راستای خدمت صادقانه به مردم برمیدارد.
حجت الاسلام هادی اکبری افزود:تقویت تامین اجتماعی منجر به ارائه خدمت هرچه بیشتر و بهتر این سازمان به بیمه شدگان می شود.
گفتنی است اجرای طرح بیمه تامین اجتماعی طلاب و روحانیون از سال 1383 در کشور آغاز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com