کد خبر ۲۷۰۷۱ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۴
به کارگردانی سعید نجاتی

آغاز فصل یاس‌ها رتبه برتر جشنواره سلامت معنوی را کسب کرد

نماهنگ آغاز فصل یاس‌ها به کارگردانی سعید نجاتی با شرکت در جشنواره سلامت معنوی در رسانه‌های دیجیتال جایزه بهترین نماهنگ را از آن خود کرد.

به گزارش قم نا ، نماهنگ «آغاز فصل یاس‌ها» به کارگردانی سعید نجاتی که تاکنون در جشنواره‌های گوناگونی خوش درخشیده است اکنون با شرکت در جشنواره «سلامت معنوی در رسانه‌های دیجیتال» جایزه بهترین نماهنگ را کسب کرد.

این نماهنگ پیش از این در جشنواره‌های گوناگونی مانند جشنواره رضوی، جشنواره ملی دوسالانه نهج‌البلاغه «صراط علی»، «فریضه برتر» و... حضور یافته است.

«آغاز فصل یاس‌ها» که در قالب یک نماهنگ هشت دقیقه‌ای ساخته شده ازدواج آسان را به تصویر می‌کشد و نگاهی اجمالی به ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمةالزهرا(س) دارد.

 بخشی از دلایل کسب امتیاز مطلوب برای یک فیلم را می‌توان عوامل متحد، منسجم و قوی در پشت صحنه آن ذکر کرد.

منصور حیدری به عنوان تصویربردار، نزهت بادی به عنوان نویسنده و مجید نجاتی به عنوان صدابردار از جمله عوامل این نماهنگ هستند که در تولید بیشتر آثار سعید نجاتی همراه او هستند.

 اجرای طرح این نماهنگ با کانون سینمایی موج فاخته است و رضا ابوذر، الهه جعفری، محسن نیکوحرفیان و محمد قمر‌زاده در این نماهنگ به ایفای نقش پرداخته و سعید نجاتی را در تولید کیفی‌تر این اثر یاری کردند.

سعید نجاتی مدرس انجمن سینمای جوان قم و تهران است که با تولید آثار فاخر توانسته در جشنواره‌های گوناگون ملی و بین‌المللی خوش بدرخشد.

این فیلم‌ساز قمی، کارگردانی برنامه تلویزیونی رهیافت در شبکه چهار سیما و آموزش فیلم‌سازی در شبکه آموزش و همچنین آموزش فیلم سازی در برنامه سفید را به مجموعه کارهای خود افزوده است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com