کد خبر ۲۷۱۲۲ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۵
در دیدار اعضای ستاد برگزاری تجمع هسته ای حوزویان مطرح شد؛

قدردانی مدیر حوزه از تجمع بزرگ هسته ای حوزویان/ تجمعات مردمی اهرمی برای افزایش قدرت چانه زنی در مذاکرات

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور ضمن قدردانی از برگزاری تجمع بزرگ حوزویان در حمایت از مواضع صریح و شفاف رهبر معظم انقلاب درباره مذاکرات و مسائل هسته ای، تاکید کرد که دولت و تیم مذاکره کننده باید از این گونه برنامه ها حمایت و از آن در جهت افزایش قدرت چانه زنی در مذاکرات استفاده کنند.

به گزارش قم نا به نقل از رسا ، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در دیدار اعضای ستاد برگزاری تجمع بزرگ حوزویان در حمایت از مواضع رهبر معظم انقلاب درباره مسائل و مذاکرات هسته ای که هفته گذشته در مدرسه فیضیه برگزار شد، از برگزاری این تجمع باشکوه قدردانی و اعلام حمایت کرد.
 
وی تاکید کرد: ما به سهم خود از این احساسات پاک که برای رضای خدا، حمایت از رهبر معظم انقلاب و تقابل جدی با دشمنان بود تشکر می کنیم.
 
آیت الله حسینی بوشهری برگزاری تجمع حوزویان درباره مذاکرات هسته ای را کاری بسیار خوب و بجا توصیف کرد و گفت: خوشبختانه این حرکت خوب، با شکوه مناسبی نیز برگزار شد.
 
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان این که بنده در خطبه های نماز جمعه قم نیز به این نکته اشاره و تاکید کردم که این قبیل تجمعات پشتوانه محکمی برای تیم مذاکره کننده به شمار می آید، گفت: دولت و تیم مذاکره کننده می توانند از این گونه اجتماعات به نفع خودشان و در جهت افزایش قدرت چانه زنی تیم هسته ای استفاده و با زیاده خواهی دشمنان و غربی ها مقابله کنند.
 
امام جمعه موقت قم در بخش دیگری از این دیدار صمیمی با تاکید بر لزوم پافشاری تیم مذاکره کننده بر خطوط قرمز و توجه به حقوق مسلم ملت بزرگ ایران، تصریح کرد: تیم مذاکره کننده که مورد اعتماد هم هستند باید همچنان بر خطوط قرمز پافشاری کنند.
 
آیت‌الله حسینی بوشهری با تاکید بر این که با توجه به زیاده خواهی و عهد شکنی طرف مقابل ما همچنان نگران هستیم، افزود: دولت محترم نیز جملات و عباراتی بکار نبرد که مردم احساس نگرانی کنند.
 
گفتنی است، در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین لونی از مسؤولان و دست اندرکاران برگزاری تجمع حوزویان گزارشی از روند و چگونگی برگزاری این تجمع باشکوه که هفته گذشته در مدرسه فیضیه برگزار شد ارائه کرد که مورد توجه مدیر حوزه های علمیه قرار گرفت.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com