کد خبر ۲۷۳۵۵ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۴
آیت‌الله صافی گلپایگانی:

نیروی انتظامی برای مقابله با صحنه‌های خلاف شرع در جامعه اقدام کند

مرجع تقلید شیعیان گفت: جلوگیری از مفاسد و صحنه‌های ضداسلام و خلاف شرع وظیفه نیروی انتظامی و سازمان‌های دیگر نظام اسلامی است.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا ظهر امروز با حضور در بیت حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی با این مرجع تقلید دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار، سردار اشتری گزارشی از برنامه‌های آینده این نیرو ارائه داد.

آیت‌‌الله صافی‌گلپایگانی نیز ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده نیروی انتظامی و هیئت همراه اظهار داشت: خدمت در نیروی انتظامی که شغل بسیار شریفی بوده و عبادت است، باید نیروهای انتظامی و نظامی خود را سربازان حضرت امام زمان(عج) بدانند و در مسیر رضایت ایشان حرکت کنند.

استاد برجسته حوزه علمیه در قسمتی از توصیه‌های مهم خود به نیروی انتظامی افزود: نیروی انتظامی از ابتدا حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و هستند. این نیرو، با تقدیم شهدای بزرگوار، دِین خود را نسبت به اسلام ادا کرده است، آن‌طور که حقیر از اول تا امروز دیده‌ام، نیروی انتظامی همیشه در خط صحیح اسلام و اصول مقدس انقلاب بوده است و اگر نواقصی وجود دارد، باید هرچه زودتر برطرف شود.

مرجع تقلید شیعیان با ابراز تأسف شدید از مشاهده برخی صحنه‌های خلاف شرع در جامعه افزود: نباید در مملکت، صحنه‌هایی را ببینیم که خلاف ارزش‌های اسلامی و اصول اولیه انقلاب باشد. جلوگیری از مفاسد و صحنه‌های ضد اسلام و خلاف شرع وظیفه نیروی انتظامی و سازمان‌های دیگر نظام اسلامی است.

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی خاطرنشان کرد: اینجانب همان‌طوری که از حضور مستمر نیروی انتظامی و نیروهای دیگر انقلاب برای حفظ ارزش‌های اسلام خرسند و خوشحال هستم، برای حضور بعضی از ارگان‌ها که از ارزش‌های انقلاب فاصله گرفته و صحنه‌های خلاف شرع را ترویج می‌کنند، نگران هستم.

وی در پایان این دیدار نهادهای مختلف را به همکاری با نیروی انتظامی در جهت ایجاد و حفظ امنیت فراخواند و افزود: باید قدردان و شاکر امنیتی که امروز در مملکت بحمدالله وجود دارد بوده و خدای بزرگ را بر این نعمت بزرگ قدردان باشیم.

مرجع تقلید شیعیان عنوان کرد: از شما تقدیر و تشکر می‌کنم و از خداوند متعال برای شما عزیزان، در خدمت به اسلام و حفظ امنیت و آسایش مردم، توفیقات بیشتر را خواستارم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com