کد خبر ۲۷۴۰۰ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۰

برنامه هفته جاری حرم بانوی کرامت اعلام شد

برنامه های فرهنگی و تبلیغی حرم مطهر حضرت معصومه(س) در هفته جاری از سوی مدیریت آستان مقدس قم اعلام شد.

به گزارش قم نا ، برنامه هفته جاری حرم مطهر حضرت معصومه(س) از سوی مدیریت آستان مقدس اعلام شد.
بر اساس این گزارش، سخنرانی پیش از اذان ظهر و بیان احکام به وسیله حجج اسلام موسوی مطلق، زمانی، علی پناه، شهاب و حسینی اراکی صورت می‌گیرد.
همچنین در راستای پاسخ‌گویی به پرسش های زائران و مجاوران حرم مطهر، برنامه زمزم معرفت همه روزه با حضور کارشناسان برجسته یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود که در هفته جاری حجج اسلام تراشیون، وحید پور، رستم نژاد، ملکی و محسن سعیدی در این برنامه حضور پیدا می کنند.
بعد از نماز مغرب و عشا نیز حجج اسلام ماندگاری با موضوع تربیت از منظر قرآن، حسینی قمی با موضوع درس هایی از نهج البلاغه، مؤمنی با موضوع شرح فرازهایی از صحیفه سجادیه، میرزا محمدی با موضوع استقبال از ماه مبارک رمضان، رفیعی و از ساعت 22:30 در شب های پنجشنبه و جمعه حجت الاسلام حسینی قمی به ایراد سخن می پردازند.
دعای توسل سه شنبه شب از سوی هیأت جانبازان استان قم و نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح به وسیله حجت الاسلام مهدی جوشقانیان اجرا می شود.
دعای کمیل پنج شنبه شب در شبستان امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام حسینی قمی و با نوای سید مهدی میرداماد برگزار می شود.
در صبح روز جمعه نیز مراسم معنوی دعای ندبه باسخنرانی حجت الاسلام جوشقانیان و با نوای مجید علی اکبری برگزار می شود، همچنین خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته قم به وسیله حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، تولیت حرم حضرت معصومه(س) ایراد خواهد شد.
برای استفاده هرچه بیشتر زائران و مجاوران حرم مطهر خدمات ویژه فرهنگی همانند اجرای برنامه هایی برای کودکان و نوجوانان، شخصیت شناسی حضرت معصومه(س)، حرم گردی، مسابقه، نمایشگاه، موزه و کتابخانه در نظر گرفته شده است.

منبع : رسا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com