کد خبر ۲۷۴۳۵ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۵

ویژه نامه مبلغان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم منتشر شد

بیستمین شماره ویژه نامه تبلیغ ویژه مبلغان حوزه علمیه به همت مدیریت فرهنگی سیاسی معاونت جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت ماه مبارک رمضان منتشر شد.

به گزارش قم نا ،  ویژه نامه مبلغان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مخصوص طلاب و مبلغان حوزه های علمیه تهیه شده که شامل بخش‌های مختلفی از جمله ،رهنمودهای مراجع عظام تقلید وعلما، شاخصه های همدلی و هم زبانی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، علمی و بخش اخبار است.

در بخش نخست این ویژه نامه، سخنان مقام معظم رهبری در حرم امام رضا(ع)، رهنمودهای مراجع عظام تقلید و علما و نیز مصاحبه‌هایی با آیت الله  یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری، آیت الله استادی عضو مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام والمسلمین شب زنده دار در حوزه ایمان و معنویت به صورت اختصاصی منتشر شده است.

در بخش دوم این ویژه نامه شاخصه‌های همدلی و همزبانی و راه‌های تحقق شعار سال بررسی شده است.

در سومین بخش این ویژه نامه که  بخش فرهنگی است به یکی از مهمترین دغدغه‌های رهبرمعظم انقلاب و مراجع  عظام تقلید که  موضوع جمعیت است ‌پرداخته شده است.

چهارمین بخش این ویژه نامه، به موضوع اقتصاد اختصاص دارد که در آن راهکارهای رسیدن به اقتصاد مقاومتی مورد بحث قرار می‌گیرد، در بخش سیاسی به عنوان بخش پنجم آخرین وضعیت منطقه مورد بررسی قرار گرفته و دستاوردها و پیشرفت‌های علمی کشورمان در حوزه‌های مختلف موضوع بخش ششم یعنی بخش علمی است.

بیستمین شماره ویژه نامه تبلیغ جامعه مدرسین که در تیراژ هفت هزار نسخه منتشر شده است، جهت تبیین و تشریح اهداف و دستاوردهای نظام اسلامی، در اختیار مبلغان حوزه‌های علمیه اعزامی به مناطق مختلف کشور قرار می‌گیرد.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند نسخه الکترونیکی این ویژه نامه را از بخش دانلود فایل ها – زیر منوی ویژه نامه‌های تبلیغ در منوی اصلی پایگاه  اطلاع رسانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دانلود کنند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com