کد خبر ۲۷۵۱۷ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۴
به منظور آموزش احکام نماز

کارشناسان نماز به بیمارستان‌ها اعزام می‌شوند

مدیر واحد تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز از اعزام کارشناسان نماز به بیمارستان‌ها به منظور آموزش احکام نماز خبر داد.

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام اسماعیل ولی‌خانی با بیان اینکه طرح معراج در زمینه تربیت مربی نماز برگزار می‌شود، اظهار کرد: این طرح در قالب 120 ساعت اجرا می‌شود که موضوعاتی مانند نماز در قرآن و اسرار نماز را در برمی‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون طرح معراج در تهران، گلستان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و چهارمحال و بختیاری برگزار شده و مباحثی در زمینه نماز و خانواده و شیوه‌های دعوت فرزندان به نماز و پرسش و پاسخ در زمینه نماز در آن مطرح می‌شود.

مدیر واحد تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز طرح محراب در قالب نشست‌های دانش‌آموزی و خانواده را از دیگر طرح‌های مرکز ذکر کرد و گفت: مباحثی در زمینه دعوت به نماز و آموزه‌های نماز در این نشست‌ها مطرح می‌شود و آثار و احکام نماز برای مخاطبان تبیین می‌شود.

وی از اعزام مبلغان نماز به بیمارستان‌ها خبر داد و افزود: کارشناسانی که در استان‌ها مستقر بوده و به تبلیغ اعزام می‌شوند هر روز به بیمارستان‌های مختلف در استان می‌روند و از بیماران دلجویی کرده و مشاوره می‌دهند و به سئوالات پاسخ می‌گویند.

ولی‌خانی خاطرنشان کرد:‌ احکام نماز در بیمارستان‌ها آموزش داده شده و شیوه‌ها و روش‌های تصحیح قرائت نماز، وضو و تیمم برای افراد تبیین می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: مشاوره‌هایی به بیماران داده می‌شود تا روحیه لازم را کسب کنند و ارتباط آنها با خدا تقویت شود و بهتر بتوانند روند درمان را طی کنند.

مدیر واحد تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز یادآور شد:‌ بیماران با دریافت مشاوره‌های نماز و تقویت ارتباط با خداوند بر مشکلات جسمی و روحی غلبه پیدا می‌کنند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com