کد خبر ۲۷۵۷۰ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۲
بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم:

پیام‌ تشییع شهدای غواص فراجناحی بود

بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای درباره پیام‌های تشییع باشکوه شهدای غواص اعلام کرد: شعارهای مطرح شده در این مراسم باشکوه، درخواستی فراجناحی و ملی توسط آحاد ملت غیرتمند و دلواپس ایران اسلامی بود.

به گزارش قم نا در بیانیه بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم آمده است: سلام و صلوات خداوند بر شهدای سرفراز ایران اسلامی که جوانمردانه هشت سال با تمام وجود در برابر تجاوزات دشمنان ایستادگی کردند و سلام بر ملت بزرگ و وفادار ایران اسلامی که پیام این فرشتگان به حق پیوسته را به خوبی فراگرفته‌اند و با حضور به موقع در صحنه به همه دنیا اعلام کرده‌اند که از ادامه دادن راه شهیدان خسته نشده و جانانه از آرمان‌های مقدس خود دفاع خواهند کرد.
در ادامه این بیانیه آمده است: اگر چه ملت قدرشناس ایران اسلامی همواره در استقبال و بدرقه شهدای دفاع مقدس در میدان حاضر می‌شوند اما شکوه مثال‌زدنی و ماندگار تشییع جنازه شهدای غواص به دلیل مجسم کردن آمیختگی احساسات پاک دینی و انقلابی مردم آگاه به زمان حال و هوای دیگری داشت.

در این بیانیه آمده است: حضور میلیونی و حماسی مردم با شعار نوشته‌های مختلف بیانگر این واقعیت بود که این تشییع حاوی پیامی متفاوت با دیگر تشییع جنازه‌ها به دوست و دشمن بود.

دست نوشته‌هایی در موضوع «لزوم ایستادگی مذاکره‌کنندگان هسته‌ای در مقابل زیاده‌خواهی‌های شیطان بزرگ و زیر بار ظلم نرفتن و نهراسیدن از شانتاژهای آنان و نیز دلواپسی نسبت به نتیجه مذاکرات و آمادگی برای نثار جان برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بیش از هرچیز خودنمایی می‌کرد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: حضور به یادماندنی مردم و اظهار تشکر مقام معظم رهبری از ایشان، تاییدی بر این نکته است که شعارهای مطرح شده در این مراسم باشکوه، درخواستی فراجناحی و ملی توسط آحاد ملت غیرتمند و دلواپس ایران اسلامی بوده و جناحی تلقی کردن این نگرانی جمعی انکار واقعیات ملموس است.

در پایان این بیانیه تصریح شده است: مردم بابصیرت و آگاه به زمان ما با این تشییع باشکوه به مذاکره‌کنندگان هسته‌ای این پیام را دادند که تنها زمانی از آنها با عظمت یاد می‌کنند که مانند شهدای سرافراز که حتی با دست‌های بسته هم تسلیم زورگویی دشمن نشدند، آنان نیز پرچم شهدای سرافراز را به شایستگی بلند کرده و همچنان در مقابل زورگویی‌های استکبار جهانی ایستادگی کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com