کد خبر ۲۷۷۴۲ انتشار : ۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۷
مدیر موسسه دارالزهرا:

انتشارات آیت‌الله صافی ‌در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضور می‌یابد

مدیر موسسه دارالزهرا وابسته به دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی از حضور انتشارات آیت الله صافی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی انتشارات آیت‌الله صافی گلپایگانی، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن معنوی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به بازگشایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم اشاره و اظهارداشت: امسال نیز مانند سال‌های پیشین غرفه آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم دایر شده و نسبت به عرضه شاخص‌ترین آثار این مرجع تقلید اهتمام دارد.

مدیر موسسه دارالزهرا وابسته به دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی به هدف از حضور انتشارات آیت‌الله صافی گلپایگانی در نمایشگاه قرآن اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه جامعه نیازمند تفسیر و درک صحیح از آیات قرآن است آثار مراجع تقلید که در این زمینه مطالعه کرده‌اند می‌تواند راهگشا باشد.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه قرآن و عترت است، تصریح کرد: قرآن کتاب جامع راهنمای بشریت است که برای فهم صحیح از آیات آن نیازمند تفاسیر صحیح هستیم.

معنوی با تبیین شیوه‌های تفسیر آیات قرآن کریم گفت: برای تفسیر آیات قرآن کریم علماء از قرآن و سنت بهره می‌گیرند که این سنت همان سیره و روایت اهل‌بیت (ع) است.

وی با اشاره به حدیثی از امام زمان (عج) که فرمودند «در زمان غیبت به راویان احادیث ما مراجعه کنید»، گفت: بر این اساس دفاتر مراجع عظام در نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم، آثار قرآنی که به نگاشت آن اهتمام داشتند را در معرض بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

مدیر موسسه دارالزهرا وابسته به دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی ادامه داد: در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی قران کریم‌ 40 جلد از آثار فاخر این مرجع تقلید عرضه می‌شود که ترجمه فارسی منتخب‌الاثر از جمله مهم‌ترین آثاری است که در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی با اشاره به برخی برنامه‌های جنبی که از سوی انتشارات آیت‌الله صافی گلپایگانی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم انجام می‌شود، تصریح کرد: مطالعه آزاد، پاسخگویی به سئوالات شرعی و شبهات مهدوی، دعوت از مسئولان کشوری و بزرگان حوزه از جمله برنامه‌های جانبی انتشارات آیت‌الله صافی گلپایگانی در نمایشگاه قرآن است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com