کد خبر ۲۷۸۹۷ انتشار : ۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۹
سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم مطرح کرد

افزایش کیفیت سومین نمایشگاه قرآن و عترت نسبت به سال گذشته

سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم گفت: هرچند سومین نمایشگاه قرآن و عترت در فضای کوچک‌تری نسبت به سال گذشته برپا شده است اما این نمایشگاه به کیفیت و شکل ظاهری مطلوب‌تری رسیده است.

به گزارش قم نا ، سید رسول موسوی‌نژادیان یکشنبه در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه قرآن و عترت استان قم در سالن غدیر دفتر تبلیغات اسلامی اظهار کرد: هرچند سومین نمایشگاه قرآن و عترت در فضای کوچکتری نسبت به سال گذشته برپا شده است اما این نمایشگاه به کیفیت و شکل ظاهری مطلوب‌تری رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه سومین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برپا شده است گفت: با توجه به ظرفیت‌های شهر قم می‌توان دستاوردهای گسترده‌تری در عرصه‌های مختلف فرهنگی داشته باشیم اما برای رسیدن به هدف باید همکاری میان دستگاه‌های فرهنگی را افزایش دهیم.

سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم با اشاره به اینکه برترین موسسه‌های قرآنی شهر قم در قالب آموزشی، تولید نرم‌افزار و دیگر محصولات قرآنی در این نمایشگاه فعالیت می‌کنند یادآور شد: علاوه بر غرفه‌های مختلف فرهنگی کارگاه‌های هنری نیز در زمینه هنرهای تجسمی و صنایع دستی فعالیت قابل توجهی دارند.

وی با بیان اینکه از ظرفیت هنرمندان قمی در نمایشگاه قرآن و عترت استفاده شده است بیان کرد: زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(ع) می‌توانند با مراجعه به سومین نمایشگاه قرآن و عترت به صورت مستقیم از تولید آثار هنری بازدید کنند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com