کد خبر ۲۷۹۰۲ انتشار : ۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۱
رئيس پليس فتاي فرماندهي انتظامي استان قم:

پليس قلابي فضاي مجازي دستگير شد

رئيس پليس فتاي فرماندهي انتظامي استان قم از دستگيري کلاهبردار فضاي مجازي با شگرد سوء استفاده از لباس ناجا خبر داد.

به گزارش قم نا ، رئيس پليس فتاي فرماندهي انتظامي استان قم در تشريح اين خبر گفت: با رصد مستمر فضاي مجازي توسط کارشناسان پليس فتا، پروفايلي با محتواي کلاهبرداري در يکي از شبکه هاي اجتماعي تحت موبايل شناسايي شد.
وي افزود: گرداننده اين پروفايل با انتشار تصاوير شخصي خود با لباس نيروي انتظامي که اقدام به اخاذي و سوء استفاده از اين لباس مي کرد، شناسايي شد.
سرهنگ علي موالي گفت: با انجام اقدامات فني و بکارگيري شگردهاي پليسي، آدرس متهم شناسايي و با دستور مقام قضائي، متهم در يک عمليات ضربتي دستگير و در بررسي انجام شده از منزل وي، ادله مرتبط با جرم توقيف شد.
وي با بيان اقرار متهم به بزه ارتکابي، گفت: پرونده تشکيل شده به همراه وي به مراجع قضايي ارسال که با صدور قرار قانوني مناسب روانه زندان شد.
سرهنگ موالي در خاتمه با تاکيد بر لزوم دقت بيشتر شهروندان در استفاده از فضاي مجازي تصريح کرد: در صورتي که افراد با پوشش نيروي انتظامي شما را تهديد به تحويل به کلانتري، آگاهي و اداره مبارزه با مفاسد مي کنند و بعضا در بين راه قصد اخاذي از شما را دارند، هرگز از حضور در مراکز فوق واهمه نداشته باشيد و تسليم خواسته هاي غير قانوني آنان نشويد.

منبع : موج 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com