کد خبر ۲۷۹۰۳ انتشار : ۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۴
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم:

واژگونی پراید در اتوبان قم گرمسار 4 کشته و مجروح بر جای گذاشت

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از کشته و مجروح شدن چهار نفر در حادثه واژگونی پراید خبر داد.

به گزارش قم نا ، مهدی فراهانی با اشاره به حوادث چهار روز گذشته در قم واژگونی پراید را از جمله حوادث این مدت برشمرد و گفت: این حادثه در اتوبان گرمسار به قم روی داد که در آن سه نفر مجروح و یک نفر کشته شد.

وی افزود: مجروحان این حادثه با آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شده و یک نفر دیگر نیز در دم جان خود را از دست داده بود.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به برخورد کامیون با خودروی سواری اشاره کرد و ادامه داد: در این حادثه که در اتوبان قم – کاشان روی داد یک خانم حدودا 35 ساله در دم جان خود را از دست داد.

فراهانی اضافه کرد: در حادثه دیگری که بر اثر برخورد پژو با گاردریل در کمربندی شاه جمال به سمت 72 تن روی پل قلعه کامکار روی داد پنج نفر مصدوم شدند.

این مسئول بیان کرد: دو نفر از مجروحان این حادثه به صورت سرپایی در محل خدمات درمانی را دریافت و سه نفر دیگر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به برخورد پژوی 206 با مانع اظهار کرد: این حادثه که در اتوبان قم ـ تهران روی داد با مجروح شدن دو نفر همراه بود.

فراهانی اعلام کرد: در این حادثه درخواست اورژانس هوایی شد که یکی از مجروحان آن داخل خودرو گیر افتاده بود و عملیات رهاسازی این مصدوم با موفقیت انجام شد.

وی اضافه کرد: حال مجروحان این حادثه وخیم بود که توسط اورژانس هوایی به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شدند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com