کد خبر ۲۸۱۴۰ انتشار : ۱۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۳
رییس مجلس خبرگان رهبری:

ضرورت توجه بیش از پیش به مسائل فرهنگی استان قم

رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور هزاران نفر از طلاب از سراسر جهان در قم، بر ضرورت توجه بیش از پیش به مسائل فرهنگی استان قم تاکید کرد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، آیت الله محمد یزدی روز یکشنبه در دیدار فریدون همتی سرپرست استانداری قم ، با اشاره به وجود بارگاه حضرت معصومه (س) در شهر مقدس قم، حضور زائران در این شهر را نعمت عظیم دانست و افزود: خدمت به زائران حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) و مسجد مقدس جمکران توفیق الهی است.

وی با تاکید بر قانونمداری و انجام امور در بستر قانون، خاطرنشان کرد: اجرای قوانین و مقررات باید سرلوحه کار مسوولان قرار گیرد.

وی اجرای طرح جامع استان را مورد توجه قرار داد و با اشاره به سوابق انقلابی شهر مقدس قم، تصریح کرد: این طرح باید بر اساس نیازها و اولویت های شهر قم اجرا شود.

رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم توجه به مناطق محروم و هسته مرکزی شهر قم را دیگر مساله مهم پیش روی مدیران استان دانست و بر ضرورت تلاش در راستای حل مشکلات رفاهی اقشار کمتر برخوردار قم تاکید کرد.

سرپرست استانداری قم نیز در این دیدار ضمن تشریح برنامه های کاری خود، گزارشی از وضعیت استان در بخش های مختلف از جمله مترو، منوریل و فرودگاه قم ارائه کرد.

فریدون همتی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب، خدمت به قم را خدمت به آبروی نظام و جهان تشیع دانست و ابراز امیدواری کرد تا در پرتو رهنمودهای مراجع عظام در این راه موفق شود.

حجت الاسلام والمسلمین داود نمازی مشاور امور روحانیت وزیر کشور، رضا سیار فرماندار، اسماعیل رستمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، هاشمی مشاور استاندار و سید علیرضا طباطبایی مدیر کل روابط عمومی استانداری قم در این دیدار حضور داشتند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com