کد خبر ۲۸۲۱۰ انتشار : ۱۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۳

بیانیه کمیته امداد استان قم به مناسبت روز جهانی قدس

کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس، با صدور بیانیه‌ای، ملت ایران و آزادی‌خواهان جهان را به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواند.

به گزارش قم نا ، کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس، با صدور بیانیه‌ای، ملت ایران و آزادی‌خواهان جهان را به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواند.

متن پیام بدین شرح است: مردم شریف و آگاه قم،روز قدس روز خیزش حق طلبانه علیه جنایتکاران تاریخ است. مسلمانان جهان امسال در حالی روز جهانی قدس را گرامی می‌دارند که زنان و کودکان در یمن مورد آتش بمب هایی هستند که هزار تن را در خود خود غلطانیده و هر غروب سفر افطارشان با خون عزیزشان رنگین می شود.

بدون تردید تعیین روز جهانی قدس از سوی حضرت امام ارحل باید به عنوان نقطه عطفی در رهبری حکیمانه آن پیر فرزانه در جهان اسلام و ودیعه‌ای ارزشمند از سوی خداوند به انقلاب اسلامی و مردم مسلمان و ستمدیده جهان قلمدداد نمود.

کمیته امام خمینی(ره) استان قم ضمن ابراز تنفر و خشم از جنایات ددمنشانه و کشتار کودکان معصوم توسط آل سعود از همه آحادامت اسلامی به ویژهمردم بصیر و آگاه استان قم دعوت می‌نماید تا با حضور پرشور در صفوف راهپیمایی یوم الله قدس، با فریاد و خروش انقلابی خود بر سر نظام سلطه و تجاوز فریاد برائت سر دهند.

همچنین، کمک های مردمی نیز در مسیر راهپیمایی مردم مظلوم فلسطین جمع­ آوری می­شود.

منبع : رسا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com