کد خبر ۲۸۳۷۳ انتشار : ۲۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵
به مناسبت عید سعید فطر

برنامه «بدرقه» از رادیو معارف پخش می‌شود

مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف از پخش برنامه «بدرقه» از این رسانه به مناسبت عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام خدابخش عظیمی با اشاره به برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت عید فطر اظهار کرد: برنامه بدرقه ویژه شب عید سعید فطر از ساعت 21:30 تا 23:20 شب عید فطر به روی آنتن می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه به موضوعاتی مانند معرفی اعمال و آداب شب و روز عید فطر، بیان احکام و آثار پرداخت زکات فطره پرداخته می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل‌بیت(ع) رادیو معارف خاطرنشان کرد: ترویج اولویت دادن خویشاوندان در پرداخت زکات فطره، فضایل و اهمیت نماز عید فطر و آموزه‌های دعای 46 صحیفه سجادیه از مباحث دیگری است که در برنامه بدرقه مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: حجت‌الاسلام جواد محدثی با بیان مفاهیم دعای 46 صحیفه سجادیه، جایگاه عید به ویژه عید فطر را از نگاه امام سجاد(ع) تبیین خواهد کرد.

عظیمی یادآور شد: روح‌الله اسماعیلی تهیه‌کننده و رضا حبیبی مجری برنامه خواهند بود.

وی با بیان اینکه‌ شنوندگان رادیو معارف در عصر روزهای اول و دوم شوال با برنامه «عیدانه» همراه خواهند بود، گفت: این برنامه از ساعت 18 تا 19 پخش می‌شود، کارشناس برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی رستم‌نژاد در برنامه عیدانه روز نخست شوال، بهترین خواسته‌های بندگان از درگاه ایزد منان را با تاکید بر دعای قنوت نماز عیدفطر تبیین خواهد کرد.

مدیر گروه قرآن و اهل‌بیت(ع) رادیو معارف ادامه داد: در برنامه عیدانه دوم شوال، جایگاه ماه مبارک رمضان از نگاه امام سجاد(ع) و جلوه‌های رحمت خداوند براساس دعای وداع(دعای 45 صحیفه سجادیه) شرح و تفسیر می‌شود.

وی یادآور شد: این برنامه با همکاری سید احمد محمودی و روح‌الله اسماعیلی به عنوان تهیه‌کننده و محمد جواد محمدی مجری برنامه تولید شده است.

عظیمی عنوان کرد: در برنامه به رنگ خدا آخرین روز از ماه رمضان که برای لحظه‌های افطاری ماه مبارک رمضان طراحی شده است، به اهمیت حفظ دستاوردهای معنوی ماه رمضان پرداخته خواهد شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com