کد خبر ۲۸۶۰۸ انتشار : ۳۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۱

قمی‌ها سه میلیون ریال زکات فطره و کفارات پرداخت کردند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم از جمع‌آوری سه میلیون ریال زکات فطره و کفارات در استان قم خبر داد.

به گزارش قم نا ، افشین پایانی فر امروز چهارشنبه 31 تیرماه با اعلام این خبر درجمع خبرنگاران از حضور مردم استان در کمک به نیازمندان و مددجویان قم بویژه در حماسه یتیم نوازی 21 رمضان امسال تقدیر و قدردانی کرد.

وی یادآور شد: بر اساس آمار اولیه اعلام شده تاکنون سه میلیون ریال زکات فطره و کفارات در استان جمع‌آوری شده است. امسال نیز همانند سالهای گذشته کلیه مسائل شرعی مربوط به زکات فطره رعایت و همه مبالغ جمع‌آوری شده در قالب زکات فطره به صورت مستقیم به نیازمندان پرداخت شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی ( ره ) استان با تاکید بر اینکه نیازمندان واجد شرایط دریافت زکات فطره قبلا شناسایی شده اند، اضافه کرد: به محض دریافت زکات فطره، مبالغ دریافتی در اسرع ‌وقت بین نیازمندان توزیع گردیده و درحال توزیع است.

وی ادامه داد: کسانی که در زمان تعیین شده برای جمع‌آوری زکات فطره و کفارات موفق به تحویل زکات و پرداخت کفاره خود نشده اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر امداد در سطح استان وجوه خود را تحویل امدادگران دهند.

منبع : ایکنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com