کد خبر ۲۸۶۲۰ انتشار : ۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۲
دبیر هیئت ووشوی قم خبر داد

قم میزبان مسابقات ووشوی قهرمانی کشور

دبیر هیئت ووشوی استان قم گفت: قم میزبان مسابقات ووشوی قهرمانی کشور شد.

به گزارش قم نا ، هادی رشیدی  اظهار داشت: فدراسیون ووشوی کشورمان میزبانی مسابقات قهرمانی مردان کشور را به قم واگذار کرد و این مسابقات قرار است در 3 روز در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شود.

وی افزود: این مسابقات از روز 14 مردادماه در قم برگزار می‌شود و مراسم اختتامیه آن روز 16 مرداد انجام می‌شود و شرکت‌کنندگانی از تمامی استان‌های کشور در رده‌های سنی مختلف در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند.

دبیر هیئت ووشوی استان قم گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در این مسابقات بیش از 700 ورزشکار حضور داشته باشند و پس از تجربه موفق برگزاری مسابقات ووشوی قهرمانی کشور در سبک فانگ من چوآن، قم بار دیگر میزبانی از این رویداد مهم را بر عهده گرفته است.

رشیدی بیان کرد: سال گذشته مسابقات سبک فانگ من چوآن در قم برگزار شد که استان قم در هر دو بخش مردان و زنان به مقام قهرمانی مجموع مدال‌های رده‌های سنی مختلف دست پیدا کرد و به طور کلی، اخذ میزبانی این مسابقات نقش مهمی در ارتقای جایگاه ووشوی قم در سطح کشور دارد.

وی عنوان کرد: علاوه بر برگزاری این مسابقات، چند رویداد مهم ووشو برای استان قم در پیش است که یکی از آن‌ها حضور تیم ووشوی بانوان قم در لیگ برتر کشور است که این امر با همکاری بخش خصوصی انجام می‌شود.

دبیر هیئت ووشوی استان قم تصریح کرد: تیم ووشوی بانوان قم فصل گذشته در نخستین تجربه رسمی خود در لیگ برتر به مقام چهارم کشور دست پیدا کرد که این نتیجه، با توجه به سرمایه‌گذاری محدود مالی و بی‌تجربگی اعضای تیم، نتیجه بسیار خوبی برای ورزش قم بود.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com