کد خبر ۲۸۶۷۷ انتشار : ۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۹
دبیر هیئت تنیس قم :

تنیس قم با ۲ تیم در لیگ برتر نوجوانان کشور شرکت می‌کند

دبیر هیئت تنیس قم گفت: تنیس قم با ۲ تیم در لیگ برتر نوجوانان کشور شرکت می‌کند و به دنبال قرار گرفتن در جمع ۳ تیم برتر فصل جدید است.

به گزارش قم نا ، سید مقتدا خاتمی اظهار داشت: استان قم امسال در لیگ برتر نوجوانان کشور با اعزام دو تیم در این رقابت‌ها، حضور چشمگیری در سطح عالی تنیس ایران دارد و با توجه به حضور تنیسورهای قمی در صدر رنکینگ پایه کشور، سایر استان‌ها حساب ویژه‌ای روی تنیس قم باز می‌کنند.

وی افزود: در صورت پشتیبانی منابع مالی به دنبال تحقق یکی از شاخص‌های ارائه شده از سوی کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان مبنی بر اعزام تیم های رده‌های سنی مختلف به مسابقات مختلف کشوری هستیم.

دبیر هیئت تنیس قم گفت: مسابقات لیگ برتر تنیس نوجوانان کشور از هفتم مردادماه سال جاری به میزبانی استان قزوین و در شهر قزوین به انجام می‌رسد و سینا یوسف زاده، علی سیفی، علی سید صالحی، امین ایمانی، سهیل زندی، احسان حامدی و معین طاهری ترکیب تیم های حاضر به نمایندگی از استان قم در این مسابقات را تشکیل می‌دهند.

خاتمی بیان کرد: این مسابقات در حالی با حضور 12  تیم از استان‌های مختلف سطح کشور برگزار می‌شود که این پیکارها طی اعلام کمیته برگزار کننده مسابقات تنیس لیگ کشور برای شناخت نفرات برتر خود 9 روز به طول می‌انجامد.

وی عنوان کرد:مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور به صورت رفت وبرگشت برای تیم‌ها طراحی شده که به شکل متمرکز دور رفت آن در شهر قزوین برگزار می‌شود و کیش میزبان احتمالی دور برگشت آن است.

دبیر هیئت تنیس قم تصریح کرد: مسابقات لیگ برتر نوجوانان سال گذشته کشور دو تیم به نمایندگی از استان قم شرکت کردند که به مقام‌های چهارمی و نهمی دست پیدا کردند و امیدواریم با نظارتی که بر برنامه‌های آموزشی مربیان و ورزشکاران و توسعه برنامه‌های تدوین شده آموزشی برای رده‌های قهرمانی از سوی هیئت تنیس قم دنبال شده است شاهدموفقیت در کسب عناوین برتر این مسابقات باشیم.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com